Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ik heb wat twijfels over de compositie, maar neemt niet weg dat ik het een fijn werk vind om te zien. 150 euro.
ik denk dat je voor een muurschildering als deze wel 100 euro of meer kan vragen. Wel op je materiaal letten, goedkoper verven zijn soms minder sterk.

)
Fnanne schreef:Pagina 82
Century: qua materiaalgebruik vind ik er mooie delen in zitten, maar hij mist de kracht die je eerdere werk - de lelie- wel had. Anatomisch is het hier en daar ook niet helemaal correct en dat ik jammer.
Dan kan ik dat meenemen in mijn volgende werken. Anatomisch niet correct mbt hoofd klopt, maar het paard houdt ook zijn neus/lippen scheef (zie mijn topic voor voorbeeldfoto). Waar is het verder niet correct? Kan ik daarop letten 
Daarnaast was het ook de eerste keer dat ik een zwart paard tekende, dus ik was er al heel blij mee. Ik ga lekker door oefenen 

xTitanic schreef:Laat het toch niet altijd een gedoe zijn van 'Ik kan écht niet taxeren'
iedereen kan toch zeggen hoeveel die over heeft voor een bepaalde tekening
Maar ja, simple as that zeker.. als jij niet de moeite neemt om mensen hun werk te taxeren gaan zij dat ook niet doen. Je kan altijd naar andere taxaties kijken en eruit leren.

en die geef ik ook omdat je wél heel goed op weg bent en ik denk dat je best heel goed kan worden. ik zou nu nog geen geld geven.
Dat gat en de manen en de schoft vind ik ook niet helemaal kloppend. Ik weet eigenlijk niet zo goed een waarde te geven aan dit werk. 
ZeSteigert schreef:Century: Vergeleken de lelie vind ik deze echt veel minderDat gat en de manen en de schoft vind ik ook niet helemaal kloppend. Ik weet eigenlijk niet zo goed een waarde te geven aan dit werk.
Ik heb er veel van geleerd in ieder geval. 

), het hoofd is ook wat groot, vind ik. Komt misschien ook omdat de benen er niet helemaal op staan, dat de verhouding wat apart lijkt. Er zit genoeg oranje en geel in de tekening hoor!
Ik ben nog aan het experimenteren met kleur, er zit behoorlijk wat verschillende in, maar ik heb het inderdaad nog iets 'tam' gehouden dit keer.