Ik zal even een kleine uitleg geven. Misty heeft een eczeemdeken waar haar oortjes ook doorheen moeten, en dan gaat haar voorpluk er ook altijd doorheen en dan heeft ze 2 van die lieve plukjes voor haar oortjes zitten.
Bedankt! Ben ook erg onder de indruk van die van jou Beperkt tot enkel zwart op wit en toch de perfecte uitstraling, dat vind ik echt knap!
Shego
Geplaatst: 02-06-09 22:35
Leuke opdracht!Ik heb niet echt m'n best gedaan,sorry,maar ik had het druk vandaag en ben nogal moe.Maar ik wou toch nog even voor het nieuwe thema een tekening maken! http://nl.tinypic.com/r/ve54rn/5Klik de LINK!!!! :+ (probeer aandacht te trekken) Hoe orgineeeel Neus van een (merrie)veulen. 4 en een halve minuut over gedaan.
Laatst bijgewerkt door Lontje op 03-06-09 10:09, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:'Klik de LINK' in normaal lettergrootte veranderd
ik vind hem nog vooral mooi geworden. je hebt een leuke stijl. op de neus zijn de strepen wel wat te donker, maar verder is het allemaal wel heel mooi. (edit, owjah de wimpers moesten wat eerder beginnen en wat verder doorlopen )