Napolitaner
New Forest
Newfoundland pony
Nez perce horse
Nigeriaan
Nokota horse
Nonius
Norfolk Roadster
Normandische cob
Norrlander
Novokirgiz
NRPS
Hier moet hij wel tussen zitten toch? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hij zit er wel tussen ja...
Mooi geworden ook, heeft ook echt wel sfeer zo.
Mooi kleurtje vind ik dat, blue roan, doet me aan mijn vakantiepaardje denken in Frankrijk!

, en nog 4 daagjes erna en dan vakantie! Momenteel heb ik hoofdzakelijk een stel watten in mijn hoofd dus heel productief ben ik niet met tekenen. Heb geen inspiratie om rassenplaatjes te gaan zoeken en weet niet wat ik met de volgende letter moet 
Dus heb ik nu een A5 schetsboekje en potlood iig in mijn rugtas gestopt zodat ik ten alle tijde toch nog tekenmateriaal heb 

er komen echt prachtige tekeningen voorbij!
*krijgt heel erg wilde ideeën over ieniemienie en dozen
*
Hele mooie kleuren, en gewoon prachtige beweging erin. De nek oogt wel net wat aan de lange kant maar het is niet heel storend. Ook je cartoony paardjes zijn weer super leuk
daar wordt je vrolijk van 
De verhoudingen van het koppie kloppen nog niet helemaal maar wauw dat oog is echt super sprekend. Daar word de aandacht direct naar getrokken
Staat zo'n grijs "stopbord". Ik vind je paard in ieder geval gaaf. Moet alleen niet te lang naar de streepjes staren want dan gaan ze bewegen 

SIEMxFUNNY schreef:Bimmerd: wauw, echt een totaal plaatje. Hoelang doe je daar over?
) Zullen nog wat uurtjes bijkomen als ik aan de achtergrond ga werken, en dan zal ik ook nog wel het één en ander aanvullen aan het paardje. Gemiddeld gaat er dus toch wel een uur of 10 in zitten denk ik zo.

)
En blij dat ik iig jullie opvrolijk als ik zelf in een dip zit
Maar meestal is dat ook meteen de beste remedie.
Ik vind alleen zijn mond net wat raar vertrokken, waardoor die een beetje ingevallen en angstig lijkt.
Die rassen zijn vooral handig om toch een doel te hebben voor als ik juist geen inspiratie heb.

hij is leuk 

enne... Niet alleen katten klimmen in doosjes
kindjes ook
succes met de verhuizing deze week!

ze zijn nog niet helemaal overtuigd van hun ontmoeting zo te zien

Geen flauw idee waar het aan kan liggen, want ze staan nog gewoon op de uploadsite. Heb deze maar even via Bokt gedaan, is ie nu wel zichtbaar?

En dikbillen in levade, waarom niet? Zelfs vzpaard kan 't, al heb ik het 'on demand' knopje nog niet gevonden. Inderdaad zelfde programmaatje en afgewerkt in Gimp.
moest iets vzpaardachtigs in de huidige bak voorstellen. Veel water dus.

Kleurgebruik past mooi bij de compositie.
We hadden zelfs een collega die maar tot de eerste is gekomen, en toen ons belde om zijn laptop beneden te brengen, toen is hij thuis gaan werken.
Ja nee, die liften werken echt niet.
(normaal pak ik juist regelmatig de trap, maar volgens mij ben ik vrijwel de enige in het hele gebouw
)