Haha, eerst opmaken klinkt voor jou als geen overbodige zaak. Maar dan moet je inderdaad wel breien
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
patpen schreef:Er wordt denkt ik niet veel gebreid op dit moment. Het is zo rustig hier!
Met die klamme warmte komt er hier iig niets aan breiwerk uit mijn handen...
Maar voor geïnteresseerden: er is uitverkoop bij Saartje. Ik mag voorlopig niets meer kopen
![]()
http://www.bijsaartje.nl/
. Ik kan zelf niet breien, maar mijn moeder wel, en die heeft me toch een schattig mutsje gebreid voor onze baby
.
. Boord is al af en nu met de 3e naald (vd 15) bezig. De wol is te weinig voor "gewone" sokken maar hoop genoeg te hebben voor enkelsokjes. Ik heb van deze sokkenwol maar 2 bollen dus moet er maar genoeg van maken. En als je dan weer zo bezig bent, denk ik: waarom heb ik zo'n tijd niet meer gebreid
. Toch wel weer gezellig op de bank, regen die bij vlagen neerklettert. Lekker hoor zo'n Hollandse zomer
Ga dit weekeind weer verder. Vriend moet nog een en ander voor werk doen, dus ik claim de bank. Maar wil eigenlijk ook mijn boek nog uitlezen..
. Moet dinsdag werken en dan pas weer de dinsdag daarop. Hoeveel kan ik in die tijd die overblijft breien? Maandag controle bij DA, dinsdag dus werken, woensdagavond fanfare, donderdagmiddag/vrijdagavond/zaterdagmiddag paardrijden.... Niet veel in de planning
dus tussen de bedrijven door lekker breien afgewisseld met lezen
(en een beetje uitslapen/bijslapen). Misschien ook de werkjas af zien te krijgen de komende week.
Hier schiet het de laatste dagen ook niet echt op overigens. Dat boek ook he...
. Het vorige paar had ik met 2 dagen af maar nu.... Ik ben al wel voorbij de wreef; heb 12 pennen af van 65 voor de voet. Het komt alleen niet uit mijn handen!!! Tegenvaller ook bij de DA; morgen weer operatie. Bovendien wordt ik ff lekker verkouden; kan ik deze week dus absoluut niet gebruiken
. Ga nu lekker met een beker thee en een boek naar mijn bed. Beetje rustig aan doen, misschien knap ik dan weer een beetje op! 
Er staan al nieuwe herfst/winter patronen op Drops

Maartje_M schreef:Snoezig vestje! En de das/muts is vooral heel mooi van kleur, dus dan moet je hem ook in die samenstelling maken
Hoe is het met Gijs?
. Voorlopig wordt er de komende dagen NIETS gedaan; poezenwacht! Ik stuur je wel een PB hoe het gaat want het heeft niets met breien te maken
. Maar als je al bij de mouwen bent, schiet het aardig op!
)
.
Zit weer lekker op te letten! Als je bij de mouwen bent, heb je natuurlijk alle steken op 1 naald en dat is dus uiteraard een rondbreinaald. Pas wordt tenslotte in het rond gebreid. Laten we mijn "scherpte" maar houden op de toestanden rondom Gijs
. Zal best een leuk truitje geworden zijn!!
. Misschien kan ik het weekend nog wat breien aan de sokjes; volgens mij gaat de temperatuur weer wat omlaag. Kater heeft sinds vanmorgen verplicht hokrust dus hoef er nou ook weer niet de hele dag bij te zitten (sorry, weet dat dit off-topic is
).