En bij de overgang nek/kaak zit nu een hele bobbel in nek, daar zou ik de overgang wat beter proberen te tekenen, kijk maar eens goed naar je voorbeeldfoto
idd daar heb ik veel geknoeid op de voorbeeldfoto heb je daar net een recht stukje, vond het nogal moeilijk om het op papier te zetten dat het er juist uitzag
Kijk ook eens naar dit touwhalster en jou touwhalster, die op jou tekening heeft rechte lijnen, en dan kijk je naar de voorbeeldfoto, en dan: zitten er ineens gebogen lijnen in!
Ik zou proberen iets preciezer te tekenen. Ook de borst en de spieren zeg maar. De kaak had meer door mogen lopen zoals op de foto enzo. Verder het je het wel Leuk getekend hoor!
X_Sam_X
Geplaatst: 16-09-11 19:15
Voor ponylies:
Er zijn aan de randen stukjes weggevallen door het scannen, hij is getekend op A3... Vind de verhoudingen zelf goed gelukt, ondanks dat dit de eerste keer was dat ik met raster gewerkt heb Tips zijn welkom
Mooi hoor! Je zou nog wat meer details in het oog kunnen brengen door het geheel iets lichter te maken en dan een langwerpig pupil erin te tekenen en een lichtpuntje.
X_Sam_X
Geplaatst: 16-09-11 19:23
Ja dat had idd ook gekund, mar heb echt de foto nagetekend en daarop was het ook geheel donker