Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
singasong schreef:melanie_h schreef:nee, hele mooie bloemen en dan in het rose, lichtblauw, mintgroen, wit enz.
Had je geen lijst van die beurs waarop alle standhouders staan? Zo kun je het mss nog achterhalen
melanie_h schreef:Trouwens een vraagje. ik werk normaal met metaaldraad, maar ben nu bezig met nylondraad (ongeveer als visdraad) maar hoe maak ik dat het beste vast. Heb al gemerkt dat een knijpkraal niet werkt en een knoopje gauw weer loslaat.
melanie_h schreef:Hebben jullie dat ook wel eens dat je het zover klaar hebt en het weg wil leggen om het de volgende dag klaar te maken en het je dan uit je handen glipt en alle kralen door de hele kamer heen rollen.
dat is mij dus net gebeurd
Bojangles schreef:Hahaha ja dat gebeurt hier ook zo vaak, willen we even opstaan en iets pakken, ALLE kralen weer van het draad af
Laatst bijna de grote bak met gesorteerde kralen om laten vallen, kom hem nog net grijpen. Dan waren we echt niet blij geweest, want alles ligt netjes op kleur
@Singasong, ik ga binnenkort wat bij jou bestellen!Heb voor mijn verjaardag heel toevallig een 'waardebon' met geld gekregen om een paardenhaarsieraad bij jou te kopen dus je gaat nog van mij horen