[VER] Popster

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

RolingRoos

Re: [VER] Popster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 11:28

Bedankt voor de leuke reacties, had ik echt nooit verwacht Haha!
ben bezig met een nieuw stuk.. maar moet nog wel even kijken hoe het nu verder moet Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 11:33

Doe gewoon lekker rustig, als je jou haast gaat de kwaliteit toch naar achter. Wij wachten rustig af. Op iets goed wachten is de moeite waard.

xXLiekeXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 17:05

Argh.. geen stukje meer Scheve mond

Ik heb de 1e helft op school gelezen, tot de bel. En toen wou ik eigenlijk nog door gaan.
Je schrijft leuk! Echt, veel gebeurd. Hoe lang is je word bestand?
Je hebt al vrij veel gespost op nog maar 10 pagina's.. da's veel!

Wel gebruikt je altijd het woordje ene waar ik eens zou gebruiken. Maar, dat zal vast wel gewoon dialect van 1 van de 2 zijn.

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:53

Hoi! Ik heb het verhaal net in een klap gelezen! Ik vind het echt super. Het is lekker spannend, makkelijk te lezen. Hier en daar een klein schrijf/spellingsfoutje. Maar echt super Ja. Ik vond het echt jammer dat ik nu al bij het iende van het topic kwam, omdat er niets meer te lezen was. Erg goed.

Je hebt er weer een trouwe lezer bij! Haha!
Ga zo door.

Wat wil je gaan doen met het verhaal als het klaar is?

Groetjes Danielle

Ldev

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:46

Straks even lezen, heb je andere verhaal ook gelezen, die is top! Jammer dat hij al een einde heeft.. Bloos!

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 22:38

Hey! Sinds ik vanmorgen/vanmiddag je nieuwe verhaal gelezen had. Dacht ik vanmiddag , ik lees haar oude verhaal ook. Tussen popstars door Tong uitsteken.

Geweldig. Je schrijft echt goed, zo fijn te volgen.
Ik hoop snel weeer een nieuw stuk te lezen in je nieuwe verhaal!

Succes.
Ik weet niet of je de berichten in je oude topic wel leest, dus plaats het hier ook maar.

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-08 15:12

Bedankt voor de leuke reacties, ben ijverig aan het schrijven hoop zometeen een nieuw stuk te hebben Haha!

En ja als me verhaal klaar is ja wat doe ik er mee.. ik denk niks ik kan me niet voorstellen dat het goed genoeg is om het naar een uitgever of iets dergelijks te sturen Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 19:55

Vergeet niet dat er bij een uitgever vaak ook nog wel iets van geld komt kijken Lachen

Gewoon lekker schrijven voor je plezier en dan kijken wat er van komt Lachen

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-08 19:35

Nou ik heb weer een stukje.. ik ben er zo langzamerhand een einde aan het breien Bloos dit stuk is wat korter als mag maar dit is het enelaatste stuk en anders hield ik nog maar een klein stukje over zeg maar Knipoog

Citaat:
Gapend rek ik me uit wanneer ik de eerste geluiden in het kamp hoor. Er zijn weer een aantal weken voorbij en het is inmiddels 23 december. Ja, ik heb de dagen bijgehouden. Ik had afgesproken met Joop dat ik met kerst terug zou komen en dan wel met Ryan. Helaas is dat nu niet mogelijk, denk ik droevig. Ik trek in plaats van mijn dagelijkse kleding mijn warme, zwarte joggingbroek met een zwart T-shirt met lange mouwen en daarboven mijn grijze dikke vest. Dan bind ik ook nog mijn witte wollen sjaal om mijn nek en trek mijn bijpassende witte handschoentjes ook aan. Ik stap de caravan uit en ik zie dat Mohito ook al wakker is. Zodra hij me ziet kijkt hij me glimlachend aan, maar ik weet dat hij alleen maar glimlacht om mijn geen schuldgevoel te geven. “Is het vandaag al de 23ste?”, vraagt hij. “Ja, het is snel gegaan hè”, antwoord ik. “Te snel”, en dan drukt Mohito mij stevig tegen zich aan. “Deze keer blijf ik maar een paar dagen weg, ik zorg dat ik voor de jaarwisseling terug ben”. “Ik heb beloofd de kerst met Joop te vieren”, vertel ik verder. “Ik weet het dromer”, zegt Mohito en hij legt zijn hand op mijn schouder. “Cenille heeft al een lunchpakketje voor je gemaakt, als je stevig doorrijdt ben je er voor de avond”, vertelt Mohito. “Ik wil niet dat je ergens stopt, vind het veel te eng om je daar al alleen op af te sturen”, zegt Mohito bezorgd. “Dat zal ik doen, Cosmo is in topconditie nu dus we zijn er zo”, zeg ik glimlachend. Ik voel een kriebelend gevoel in mijn buik in het vooruitzicht dat ik Joop weer ga zien. Ik druk Cenille ook even vluchtig tegen me aan en stap dan op Cosmo. Ik ben nu volledig gewend aan het zonder zadel rijden en wil voor geen goud meer zo’n voorgevormd zadel. Ik zwaai vrolijk naar Mohito en Cenille ga moedig op pad.

Zoals Mohito al zei zijn we voor de avond bij mijn oude huis aangekomen. We hebben lekker doorgereden en ook flinke stukken gegaloppeerd. Mijn vingers voelen ondertussen niet meer als mijn eigen vingers en ik heb het gevoel alsof ze er elk moment af kunnen vallen net als mijn tenen. Ik laat me voorzichtig van Cosmo afglijden om niet per ongeluk mijn eigen tenen te breken. Zoals afgesproken staat het hek in de grote muur open, dan hoeven we er niet meer onhandig overheen te klimmen, denk ik grinnikend. Ik sluit het hek achter me dicht en loop naar de stal van Cosmo, ik zie dat het dik opgestrooid is en dat er ook al een pluk met hooi ligt. Ik neem haar touwhalster af en Cosmo stapt tevreden in haar stal en rolt gelijk al haar zweet droog. Dan staat ze met een luid gekreun op en schud even lekker uit. “Gek meisje”, lach ik haar toe. Ik aai haar nog even over haar vriendelijke hoofd en ga dan naar binnen. Ik zwaai de achterdeur open en stap toch met een beetje een vreemd gevoel naar binnen. Ik verwachtte eigenlijk gelijk Joop te zien maar hij heeft me blijkbaar nog niet binnen hoor komen. “Joehoe?!”, roep ik door grote hal. Ik wacht een paar seconde maar krijg geen reactie. “Joop?”, probeer ik nogmaals. Ik loop verder de hal in en ga op de tweede tree van de trap staan. “Joohoop, waar zit je?”, roep ik nog harder. “Joop is nog even boodschappen doen, ik denk dat hij zo wel thuis komt”, hoor ik een bekende stem achter me zeggen.

... (cliffhanger Clown ) ...

Wanneer ik me omdraai valt mijn mond open van verbazing, Ryan! “Hè Ryan, wat doe jij nou weer hier?”, vraag ik verontwaardigd. Ik sta aan de grond genageld en weet even niet wat ik doen of wat ik zeggen moet. Ik heb dit moment al zo vaak in mijn hoofd afgespeeld dat we elkaar verliefd en huilend in de armen zouden vallen en nu weet ik niet wat ik moet doen. Gelukkig weet Ryan wel wat hij moet doen en loopt zonder aarzeling op me af. “Maakt dat wat uit”, zegt hij glimlachend en zodra ik ze glimlach zie smelt ik al weer en draait mijn maag een aantal rondjes om. Hij neemt mijn gezicht in zijn handen en kust me vurig. Dan kijkt hij me diep in mijn ogen aan en drukt me stevig tegen zich aan en fluistert in mijn oor “ik heb je gemist”. Mijn onzekerheid is weg en ik sla gewillig mijn handen om zijn getrainde lichaam heen. “Ik jou ook”, zeg ik emotioneel. Ik wou dat Ryan me nooit meer losliet en begraaf mezelf helemaal in zijn stevige armen en snuif zijn heerlijke geuren op. Maar dan bedenk ik dat we elkaar toch maar los moeten laten wanneer ik de voordeur van het slot hoor gaan. “Zo dus jullie hebben elkaar gevonden”, zegt Joop en lacht breed wanneer hij me ziet. “Joop”, lach ik blij en ik spring zoals gewoonlijk in zijn armen. Hij kon nog net zijn boodschappen tassen neerzetten en slaat dan ook zijn stevige armen om me heen. Dan zet hij me neer en kijkt me tevreden aan. “Wauw, hebben jullie getraind ofzo”, kijk ik bewonderd naar Ryan en Joop. “We moeten ons toch vermaken als jij er niet bent”, grinnikend Ryan. “Dus jullie hebben veel gesport om de tijd wat te doden”, vraag ik glimlachend. “Nou dat niet alleen hoor”, zegt Joop enthousiast. “Wist jij dat hij zo goed kon schaken?”, vraagt Joop. “Nou zo goed ook weer niet, jij bent er gewoon niet zo goed in”, lacht Ryan. “Dat zal het inderdaad wel zijn”, lacht Joop en geeft Ryan een vriendschappelijk klopje op zijn schouder. Ik kijk tevreden van Ryan naar Joop en bedenk dat mijn twee favoriete mannen het prima met elkaar kunnen vinden. “Jullie hebben me dus niet gemist”, vraag ik glimlachend. “Natuurlijk wel”, zeggen Joop en Ryan in koor dan en kijken me allebei met een schuldig aan. “Het geeft niet joh, ik ben blij dat jullie je zo vermaakt hebben”, zeg ik lachend. “Maar hoe kom je hier nou weer terecht?”, vraag ik mezelf betrapt hebbend dat het allemaal voelt als de normaalste zaak van de wereld dat Ryan hier is. “Nou dat is een erg lang verhaal”, begint Ryan. “Gaan jullie anders maar even bijpraten dan begin ik alvast met koken”, stelt Joop voor. “Oeh, wat gaan we eten”, vraag ik nieuwsgierig. Stiekem heb ik deze speciale warme maaltijden wel gemist. “Ik heb biefstuk bij de slager gehaald en lekkere ronde piepertjes en lekkere stroganoff saus voor erbij. Het kwijl loopt me al aan de mond. “Dat klinkt goed”, zeg ik glimlachend. Ryan die zijn ogen niet van me af kan houden zegt, “wat ben je ook een snoeperd”. Ik kijk hem glimlachend aan, “dat gaat niet zomaar over hoor”. “Dat had ik ook niet verwacht”, grijnst Ryan. “Nou luitjes ik ga koken”, zegt Joop die nog even glimlachend naar ons had gekeken. “Ja, wij komen je zo ook wel helpen”, zegt Ryan en glimlacht dan naar mij. “Wat heb ik die glimlach gemist”, zeg ik en loop naar hem toe om hem weer in mijn armen te nemen. Hij drukt me tegen zich aan en kust mijn voorhoofd. “Kom dromer we gaan Joop even helpen met het eten, dan vertel ik je daarna alles”, stelt Ryan voor. “Dat is goed”, knik ik en laat me gewillig mee voor met mijn lieve vriendje die ik zo gemist heb. We stappen de keuken in waar Joop de tafel al gedekt heeft met de mooie witte borden en mooie rode kaarsen. Hij is nu bezig met de boter in de pan te doen om vervolgens de ronde piepertjes in te bakken. “Zo, wat kunnen we doen”, vraag ik met mijn handen over elkaar wrijvend. Glimlachend kijkt Joop me aan, “beginnen jullie maar alvast met de sla”.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:38

Mooi stuk, leuk dat Ryan er weer is Lachen Ik zou alleen Dromer met een hoofdletter doen, omdat het zo langzamerhand wel haar naam geworden is, of iig een bijnaam.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 19:56

Spannend roos, spannend. Lachen

Op naar het laatste stuk, ik ben erg benieuwd hoe je het laat aflopen Haha!

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-08 20:46

Ik vind dit stuk niet zo mooi. Ik vind dat het net iets te snel gaat allemaal, en te gewoon in vergelijking met het hele verhaal.
Ik weet het niet zo goed uit te leggen, maar de stukken hiervoor vond ik beter... Knipoog

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-08 16:43

Mooi stuk weer Haha!

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-08 14:27

Bedankt voor de reacties weer, @ jordy oke daar kan ik wel iets van begrijpen.. vinden meer mensen dat ik te snel ben gegaan?

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:37

Ik wil weten wat ryan daar doet :p
Verder vind ik het niet te snel, het is gewoon het einde aan het worden daar mag wat meer in.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 14:38

Het snel gaan viel mij niet direct op, maar nu ik erover nadenk had het wel iets relaxter kunnen gaan. Maar het stoort mij niet.

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 17:42

Ik bedoel vooral met in vergelijking met het hele verhaal he, het hele verhaal worden dingen heel erg goed beschreven en gaat alles zeg maar op zn tijd. En op dit stukje gaat het in vegelijking met de andere stukken snel zeg maar. Dit betekent dus niet dat ik het verhaal niet leuk vind, maar het had gewoon allemaal iets langer mogen duren in dit stukje. Denk ik hoor. Knipoog

Jantine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:53

Zo heb het verhaal in een keer doorgelezen, wauw echt super!

_xsharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:59

Alwer zoo leukk!
alleen bijna afgelopen. jammer hoor Huilen
toch een superverhaal!

Liins

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 10:40

Wauw
Wederom weer súper!!
Ben heel benieuwd hoe het slot eruit ziet voor Ryan en haar *LOL*

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 18:32

Wauw, ik heb net het hele verhaal doorgelezen en het is echt wel goed.
Ik ben benieuwd naar het volgende stukje/einde

Onderbouwd commentaar: ik heb het nog niemand zien zeggen maar 'in ene' is geen goed Nederlands volgens mij, het moet 'ineens' zijn. Ik ben dit een paar keer tegen gekomen in je verhaal en wou het toch nog eventjes kwijt Clown

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 18:07

Jordy_ schreef:
Ik vind dit stuk niet zo mooi. Ik vind dat het net iets te snel gaat allemaal, en te gewoon in vergelijking met het hele verhaal.
Ik weet het niet zo goed uit te leggen, maar de stukken hiervoor vond ik beter... Knipoog

Hier ben ik het mee eens.
het gaat inneens wel heeel snel..
maar wel leuk stuk Lachen
ik vind dat je nu nog niet t verhaal moet stoppen zegmaar Lachen

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 22:18

Word het verhaal nog afgemaakt :) ?

RolingRoos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 11:08

Wauw.. dat is lang geleden, ik ben het gewoonweg vergeten :o
Echt heel sorry! Ik ga het afmaken, kijken of ik er wat tijd vrij voor kan vinden deze week!

Sannee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 12:56

Ow leuk dat je het nog af maakt :)