Ik het het net nog geprobeerd, maar bij mij doet hij het wel
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

ik kan er dus heel weinig zien, want echt heel veel mensen hebben een URL van TK

die doet het wel..
gaf wel grappig effect, maar het werkte neit echt hihi

.
!
helemaal goed !! Ik herken het ook wel een beetje 
)
Maar in mijn geval is het een geval van enorm perfectionistisch zijn
als ze af zijn wel, maar een dag daarna niet meer

)
Fenn schreef:hihi, mijn stukje was eerlijk gezegt niet al te sirieus geschreven. Zelf heb ik vandaag voor het eerst een paard met aquarelpotloden getekent. Hij is nog niet helemaal af, maar het word wel al wat. Ik ben nu een beetje aan het expirimenteren.
En ik herkende me er zo helemaal in, alsof ik het zelf getypt had...en volgens mij ben ik niet de enige...

Maar dan dwing ik het mezelf dat ie vast mooi zal worden, en dan als ik er eenmaal mee bezig ben heb ik weer heel erg zin
, daar was op het laatst het oog verpest toen ik em uitgumde omdat ie te groot was
, dan heb ik echt geen zin meer om er mee door te gaan, ook al weet ik dat ik het probleem zou kunnen oplossen
Maar heb mezelf weer zover gekregen er toch mee door te gaan, maar ik voelde me eerst echt helemaal 'in elkaar zakken' toen dat oog was mislukt
anders vind ik altijd dat ie niet helemaal 'af' is
) En vaak ook midden in de nacht.. al heb ik dan wel eens mijn tekenblok gepakt, helaas is het licht dan niet optimaal en valt het sochtends tegen..