graag gedaan Ils 
Nouja, kan het wel ffies vertellen ook ja.. Ach, een paar weken terug --> moeder krijgt te horen (en ik dus ook) dat ze een 3e nekhernia heeft (normaal is ééntje al niet veel voorkomend, het komt wel voor, maar is niet zeldzaam maar ook niet gewoon) dus ik een week of 2 weken over de rooie.. Nouja, scan en alles, ik heb álles eruit gegooid en opgeschreven, naar mentor geweest, okee.. die hele zooi.. nu loopt iedereen op me te zeuren, iedereen lijkt zich tegen me te keren, heb bijna ruzie met instructrice en uhh.. Nouja. overgrootopa van beste vriendin overleden dus die is ook niet te genieten.. ze loopt de héle tijd op me te zeuren, vind het gek als ik aan iemand m'n pasje uitleen (we hebben chipsysteem op school, dus pasjes, en wij mogen één persoon niet..) en zelf doet ze het wel, ach, ik weet niet wát het is, mja... Vandaag bij verzorging ging 't weer lekker mis, iemand maakte een verkeerde opmerking, ik werd rood, lerares ziet dat en stuurt me de klas uit even wat te drinken.. Op de gang liet ik de tranen lekker lopen, kwam een lerares tegen, ga toch maar weer naar m'n mentor toe.. (op aandringen van haar mja..) na de les moest ik nog ff blijven, en m'n lerares praatte nog ff.. zij gaat nu naar m'n mentor om ff te zeggen dat ze weer contact met mij op moet nemen (kan leuk worden) want zelf durf ik dat denk ik niet, zoals ik me nu voel (zwáár kl*te) dus komt m'n mentor als het goed is naar mij toe 
Nouja... dat is het een beetje 
hoop toch voor jullie snel weer een nieuw stukje te schrijven
kuss Ilse