Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
F_Orumster schreef:fohadie schreef:Waarom staat er bij sommige telefoonfoto achter maar bij mij niet?
Bedankt voor het maken van de stemlijst!
Sorry, ik ben inderdaad vandaag vergeten daarop te letten. Mijn excuses!

Citaat:Het thema van de maand maart was Lente.
Inzendingen (max. 3) was mogelijk tot en met dinsdag 31/03/2026 23:59uur.
Nu is het tijd om te stemmen van 1 tot 2 april 23:59uur. De winnaar mag het thema voor april bepalen! Breng je stem uit door de quote te posten en een notatie te plaatsen achter de foto die je wilt nomineren, bijvoorbeeld:
- 1e van xoranlover # 1
Dorine92 schreef:Ik stem voor 2e van xoranlover, 1e van Selina en 1e van 8nnemiek. Ook in die volgorde
Jokari schreef:Ik stem voor 2e van xoranlover, 1e van 8nnemiek en 1e van Annieke. Ook in die volgorde

Nu is het tijd om te stemmen van 1 tot 2 april 23:59uur. De winnaar mag het thema voor april bepalen! Breng je stem uit door de quote te posten en een notatie te plaatsen achter de foto die je wilt nomineren, bijvoorbeeld:
- 1e van xoranlover # 1
Dorine92 schreef:Ik stem voor 2e van xoranlover, 1e van Selina en 1e van 8nnemiek. Ook in die volgorde
Jokari schreef:Ik stem voor 2e van xoranlover, 1e van 8nnemiek en 1e van Annieke. Ook in die volgorde
Marjo schreef:Ik stem op: Cynn (foto 2), 8nnemiek (foto 1) en germie
Ingenting schreef:Ik stem op: Annienke foto 1, germie en 8nnemiek foto 2
:
mvdende schreef:Vraagje: wat is het thema van april?
Maart is er hier helaas niet van gekomen, ik ben echt een "goed weer" fotograaf en met alle regen, kou en wind de laatste 2 weken, ben ik er niet op uit gegaan met de camera.

Dat had misschien beter bij april gepast maar goed.

- 1e van xoranlover # 1
Marjo schreef:Ik stem op: Cynn (foto 2), 8nnemiek (foto 1) en germie
Ingenting schreef:Ik stem op: Annienke foto 1, germie en 8nnemiek foto 2
xSagan schreef:Ik stem voor foto1 Dorine92, Eldmodur, XxLiEsJuHhxX
8nnemiek schreef:Ik stem op Beemsterkaas, Cchanny, 2e van janouk
fohadie schreef:1. Xxliesjuhxx (kuikentjes), 2. 1e van Joy_Mennings & 3. 2e van Robinxfellow
Cynn schreef:Ik stem op foto 1 van 8nnemiek, foto 3 van Marjo & de foto van germie.
Beemsterkaas schreef:1. Foto 3 van Esther (vanwege het verhaal), 2. Foto 2 van Xoranlover (vanwege de kleuren en zachtheid), 3. Foto 1 van Annienke (vanwege de stijl)
Selina schreef:1. 8nnemiek 3e 2. Annienke 2e 3. Marjo 1e
Bellatrix schreef:1. 2e foto van 8nnemiek, 2. 2e foto van Annienke, 3. 2e foto van xoranlover
singa schreef:1. 1e foto van Annienke --> prachtige foto, ik vind de kleuren erg mooi en passen perfect bij het thema.
2. 1e foto van 8nnemiek --> heel erg geslaagd. Het is een foto waarbij je blijft hangen, omdat er zoveel te ontdekken valt.
3. 3e foto van Dorine92 --> zoveel scherpte en detail, knap!
Annienke schreef:1e van Joy-Mennings, germie, 1e van 8nnemiek
Eefsel2109 schreef:1 van 8nnemiek, 1e van Annienke, 2e van Cynn
mvdende schreef:1: • 1e van Annienke, 2: • 1e van 8nnemiek, 3: • 3e van Annienke