[ART][VOLG] Handgemaakte leren tassen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DubbelFun

Re: [ART][VOLG] Handgemaakte leren tassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 12:23

Mooi gedaan weer, kleuren ook mooi.
Ik vraag me af of het ook niet mooi zou zijn als er toch een stikrandje rond die nagels zou komen; dan krijg je misschien net iets meer cohesie met de gestikte hoekjes onderaan ??

Waidida

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 12:30

ik heb op mijn lijstje voor kerst iets speciaals gezet.

Op Dunelace vond ik leren tassen die je zelf in elkaar kan zetten. Voor mij een erg leuke oplossing want alles is al op maat gesneden, het metaalwerk zit erbij, handleidingkje erbij. Meteen het juiste leer en geen overschotten.

Het is een beetje vals spelen maar het voelt wel als een soort legodoos voor mij *\o/*

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-25 06:41

DubbelFun schreef:
Mooi gedaan weer, kleuren ook mooi.
Ik vraag me af of het ook niet mooi zou zijn als er toch een stikrandje rond die nagels zou komen; dan krijg je misschien net iets meer cohesie met de gestikte hoekjes onderaan ??

Ik denk dat stikken en studjes een beetje too much is. Het randje stikken zou natuurlijk wel kunnen :j Maar ik wilde juist even met m'n nieuwe spindel spelen

Waidida schreef:
ik heb op mijn lijstje voor kerst iets speciaals gezet.

Op Dunelace vond ik leren tassen die je zelf in elkaar kan zetten. Voor mij een erg leuke oplossing want alles is al op maat gesneden, het metaalwerk zit erbij, handleidingkje erbij. Meteen het juiste leer en geen overschotten.

Het is een beetje vals spelen maar het voelt wel als een soort legodoos voor mij *\o/*

Oh wat een leuke manier om zo te beginnen! Handstikken is echt leuk om te doen :j en zo hoef je inderdaad niet meteen allemaal materiaal en gereedschap aan te schaffen maar kun je eerst eens kijken of je het leuk vind, slim!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-25 12:35

Opeens ben ik into paars :)) Ik gebruik eigenlijk nooit paars, dus dit is heel subtiel alleen het stiksel in heel mooi lila. Maar nu heb ik zin om meer met paars te maken :))
Afbeelding

En wilde ik de stempel voor de spindel bestellen om de zeilringen voor mijn vriend zn rugtas vast te maken zodat ik die eindelijk kan afmaken, is die nu net overal uitverkocht :=

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 12:55

Maar die zal toch wel weer terug komen in het assortiment??

Ik ben wel pro-paars, maar voor verkoop is het wel een 'niche-market'.. :)

gonniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 12:59

Ik denk in het type tassen dat je maakt, daar paars heel mooi bij staat inderdaad, en mensen niet tegenhoudt, maar juist aantrekt.

thequeensmum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 14:16

Ik vind paars geweldig. Al komt het op mijn telefoon niet heel mooi uit de verf.
Zeg altijd gekscherend dat ik in mijn paarse periode zit. Heb heel veel paars, bril, nagellak, schoenen, sjaals, jassen etc etc. Zou het liefst een paarse auto hebben, maar krijg mijn man nog niet echt mee.

Siamsmeesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-25 16:35

Die etui vind ik wel heel mooi :j
En een schitterend kado van je vriend, ben er stiekem jaloers op _O-

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-25 15:45

DubbelFun schreef:
Maar die zal toch wel weer terug komen in het assortiment??

Ik ben wel pro-paars, maar voor verkoop is het wel een 'niche-market'.. :)

Ja komt wel weer gelukkig :j

gonniee schreef:
Ik denk in het type tassen dat je maakt, daar paars heel mooi bij staat inderdaad, en mensen niet tegenhoudt, maar juist aantrekt.

Ik ben zelf niet perse groot fan van paars, maar deze vind ik ook wel tof omdat het best subtiel is :j

thequeensmum schreef:
Ik vind paars geweldig. Al komt het op mijn telefoon niet heel mooi uit de verf.
Zeg altijd gekscherend dat ik in mijn paarse periode zit. Heb heel veel paars, bril, nagellak, schoenen, sjaals, jassen etc etc. Zou het liefst een paarse auto hebben, maar krijg mijn man nog niet echt mee.

Kleuren goed vastleggen is echt heel lastig := als ik foto's maak en op mijn telefoon denk nou dit komt aardig overeen met de werkelijkheid en later kijk ik op mijn laptop of de telefoon van mijn vriend dan zijn de kleuren net weer anders. Voor mijn instagram pagina maak ik tegenwoordig ook maar filmpjes en ik moet nog altijd met mijn camera gaan oefenen. Maar dan nog zal het per scherm denk ik wel verschillen.

Siamsmeesje schreef:
Die etui vind ik wel heel mooi :j
En een schitterend kado van je vriend, ben er stiekem jaloers op _O-

Ben er ook erg blij mee :D Hij weet dat ie me gelukkiger maakt met een praktisch cadeau dan bloemen ofzo :))