Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DubbelFun schreef:Mooi gedaan weer, kleuren ook mooi.
Ik vraag me af of het ook niet mooi zou zijn als er toch een stikrandje rond die nagels zou komen; dan krijg je misschien net iets meer cohesie met de gestikte hoekjes onderaan ??
Maar ik wilde juist even met m'n nieuwe spindel spelen Waidida schreef:ik heb op mijn lijstje voor kerst iets speciaals gezet.
Op Dunelace vond ik leren tassen die je zelf in elkaar kan zetten. Voor mij een erg leuke oplossing want alles is al op maat gesneden, het metaalwerk zit erbij, handleidingkje erbij. Meteen het juiste leer en geen overschotten.
Het is een beetje vals spelen maar het voelt wel als een soort legodoos voor mij
en zo hoef je inderdaad niet meteen allemaal materiaal en gereedschap aan te schaffen maar kun je eerst eens kijken of je het leuk vind, slim!
Ik gebruik eigenlijk nooit paars, dus dit is heel subtiel alleen het stiksel in heel mooi lila. Maar nu heb ik zin om meer met paars te maken

DubbelFun schreef:Maar die zal toch wel weer terug komen in het assortiment??
Ik ben wel pro-paars, maar voor verkoop is het wel een 'niche-market'..
gonniee schreef:Ik denk in het type tassen dat je maakt, daar paars heel mooi bij staat inderdaad, en mensen niet tegenhoudt, maar juist aantrekt.
thequeensmum schreef:Ik vind paars geweldig. Al komt het op mijn telefoon niet heel mooi uit de verf.
Zeg altijd gekscherend dat ik in mijn paarse periode zit. Heb heel veel paars, bril, nagellak, schoenen, sjaals, jassen etc etc. Zou het liefst een paarse auto hebben, maar krijg mijn man nog niet echt mee.
als ik foto's maak en op mijn telefoon denk nou dit komt aardig overeen met de werkelijkheid en later kijk ik op mijn laptop of de telefoon van mijn vriend dan zijn de kleuren net weer anders. Voor mijn instagram pagina maak ik tegenwoordig ook maar filmpjes en ik moet nog altijd met mijn camera gaan oefenen. Maar dan nog zal het per scherm denk ik wel verschillen. Siamsmeesje schreef:Die etui vind ik wel heel mooi
En een schitterend kado van je vriend, ben er stiekem jaloers op
Hij weet dat ie me gelukkiger maakt met een praktisch cadeau dan bloemen ofzo