Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_roodvos_ schreef:Ik heb mezelf van de week ook getrakteerd op een rondje kunstwinkel en zo'n 14B potlood meegenomen. Tot nu toe ben ik er nog geen heel groot fan van, ik vind hem onaangenaam droog tekenen (een beetje als een nagels over schoolbord gevoel), maar mogelijk lag dat aan het papier of werkt het lekkerder als er al wat andere potloodlagen onder zitten. Ik ga er nog wat mee uitproberen.
Hebben jullie nog advies voor goede schetsboeken, die ook het ook overleven als je ze mishandeld met aquarelpotlood, inkt, molotov markers en dat bij voorkeur allemaal over elkaar heen? Bij voorkeur iets zonder ringband maar wat wel goed open kan, en zonder al te veel textuur in het papier.
Ik heb aardig wat daler rowney graduate dummies volgetekend en wilde een nieuwe halen, maar die hebben ze niet meer bij van Beek dus ik moet wat anders verzinnenIk zag dat ik ook wel eens een van seawhite heb gehad wat me ook wel beviel, maar misschien heeft iemand hier nog een goede tip.
Ondertussen ook vast een sneakpeak van een metamorfose, ik had het voordat ik de challenge erop gooide met Julius over Loki die in een paard veranderde en de nacht daarop lag ik natuurlijk om 2 uur s nachts wakker omdat ik me afvroeg hoe dat tussenstadium tussen paard en mens eruit zou zienDus voordat ik na kan denken over wat ik werkelijk wil gaan doen moest dit er eerst even uit. Ik wil er nog wat extra inbetweens aan toevoegen, maar ik had hem vast even snel in elkaar gezet om te kijken of het een beetje loopt dus tot nu toe is het dit:
[ Afbeelding ]
En halverwege ziet dat er dus zo uit.![]()
[ Afbeelding ]
_San87_ schreef:Verschillende paarstinten, blauw, groen, roze, geel, grijs, zwart en wit. In het echt zie je dat beter.