Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Haken is leuk hè! Ik doe het ook graag.
Ik heb je Insta even bekeken en ben je gaan volgen, wat een gave tekeningen maak je, vooral de watercolors!
Polarize schreef:Ik doe ook wel wat aan fotografie, dus misschien toch een idee om op te sparen voor softboxen
Wij hebben een wolwinkel in het dorp zitten, en heb vanochtend even een aantal bollen wol gekocht. 3 effen kleuren en een multicolor met dezelfde tonen zodat het bij elkaar past. Hopelijk heb ik genoeg om een paar kussenslopen te maken
candalisa schreef:Yavanna dankjewel! Dat is een leuk idee! Ik geef ze nu aan trim klanten en als prijzen tijdens thuis wedstrijden op de club. Wil ze wel meer gaan aanbieden maar ben nog aan het experimenteren met andere voorbeelden.
Die oorbellen zijn wel heel leuk! Hoe lang ben je ermee bezig ong?
Dubbelfan het zijn siliconen mallen ik heb onderin een beetje kleur en glitter gestrooid voordat ik ze heb gegoten. Het is alleen wat minder als het omvalt![]()
Potjemayo heb je dan al de hokjes op het voorbeeld of tel je die zelf uit?
denisesilver schreef:PotjeMayo schreef:
Wat voor naald gebruik je hiervoor? Ik heb een borduurset zonder naald
candalisa schreef:knip
Potjemayo heb je dan al de hokjes op het voorbeeld of tel je die zelf uit?
PotjeMayo schreef:[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Deze heb ik! Gewoon gezocht naar borduurnaaldjes met een groot genoeg oogje. Ik gebruik de middelgrote. Die 5 op een rij.
Verkleurt tot nu toe niet. Wel goed kijken of de oogjes groot genoeg zijn voor je draad.
Hopelijk heb je er wat aan