Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ibbel schreef:En die zeldzame vogel is dan een oehoe met een ganzenlijf?
Mariett schreef:Ibbel schreef:En die zeldzame vogel is dan een oehoe met een ganzenlijf?
Hahahah
Het is echt dat ik positieve woordgrapjes aan de vogels wil verbinden, anders had ik een stel hooliganzen gemaakt
Echt super leuk Machie!
Dankjewel Lotusje555! Als je er echt heel graag een shirt van wil kan je me wel een berichtje sturen, dan kan ik wat voor je regelen
Voor het beeld trouwens, twee shirts die ik heb getest, de rechter hadden we met een groep besteld en de linker heb ik later zelf besteld om te vergelijken. Er zit echt een groot verschil in kwaliteit in! Veel meer contrast bij de linker, en de kleuren zijn bijvoorbeeld veel intenser. Beide zijn al een paar keer in de was geweest trouwens, de rechter had ik net aan gehad en mee door de regen gefietst, dus vandaar de natte plekkenOverigens had ik hem aan onder een trui en daar zat nog weer een jas over, het was even ellendig.
[ [url=m/lRUC9z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Telpeva oh die ken ik niet! Wel prachtig dat dit topic zo blijft plakken, hahaha. Ik ben heel groot fan van loopvogels maar ze zijn helaas niet heel inheems. Van de buikloopeend krijg ik een beetje buikpijn geloof ik
Shirley schreef:Gelukkig kun je beter tekenen dan bakken