[DIGI] Het leven is verroekelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 18:11

Nu wil ik een gay Oehoe met blingbling en vleugel omhoog <3

Machie

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 19:03

De kalender als kadootje was hier ook een succes! Nogmaals bedankt!

Lotusje555

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-24 20:50

Wauw wat tof!! Kan ik de het leven is vermoedelijk ergens bestellen op een shirt of iets? Hij is echt te tof <3

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-24 12:40

Hebben jullie nou ook dat je bij de tv reclame met de voorloopvogel steeds aan dit topic moet denken :+ het is een reclame van een bank, ik weet alleen even niet welke.

Zou je daar nog wat mee kunnen ts, iets grappigs met een loopvogel of loopeend? Hardloop, leegloop, buikloop enz

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-24 18:06

Ibbel schreef:
En die zeldzame vogel is dan een oehoe met een ganzenlijf?

Hahahah :D
Het is echt dat ik positieve woordgrapjes aan de vogels wil verbinden, anders had ik een stel hooliganzen gemaakt :+

Echt super leuk Machie!

Dankjewel Lotusje555! Als je er echt heel graag een shirt van wil kan je me wel een berichtje sturen, dan kan ik wat voor je regelen :)

Voor het beeld trouwens, twee shirts die ik heb getest, de rechter hadden we met een groep besteld en de linker heb ik later zelf besteld om te vergelijken. Er zit echt een groot verschil in kwaliteit in! Veel meer contrast bij de linker, en de kleuren zijn bijvoorbeeld veel intenser. Beide zijn al een paar keer in de was geweest trouwens, de rechter had ik net aan gehad en mee door de regen gefietst, dus vandaar de natte plekken :+ Overigens had ik hem aan onder een trui en daar zat nog weer een jas over, het was even ellendig.
Afbeelding

Telpeva oh die ken ik niet! Wel prachtig dat dit topic zo blijft plakken, hahaha. Ik ben heel groot fan van loopvogels maar ze zijn helaas niet heel inheems. Van de buikloopeend krijg ik een beetje buikpijn geloof ik :+

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 18:11

Hier is nog de reclame van de voorloopvogel waardoor ik aan het topic moest denken

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 18:12

Ach Carolina-eenden en Nijlganzen zijn ook exoten.
Maar worden inmiddels als inheems gezien.

Runa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 19:49

Volgens mij is Berber als bioloog zijnde daar toch wat kritischer op, tienus :+

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-24 20:40

Toffe shirts.
Print bij shirt links is inderdaad helderder.

julius_juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-24 09:58

Mariett schreef:
Ibbel schreef:
En die zeldzame vogel is dan een oehoe met een ganzenlijf?

Hahahah :D
Het is echt dat ik positieve woordgrapjes aan de vogels wil verbinden, anders had ik een stel hooliganzen gemaakt :+

Echt super leuk Machie!

Dankjewel Lotusje555! Als je er echt heel graag een shirt van wil kan je me wel een berichtje sturen, dan kan ik wat voor je regelen :)

Voor het beeld trouwens, twee shirts die ik heb getest, de rechter hadden we met een groep besteld en de linker heb ik later zelf besteld om te vergelijken. Er zit echt een groot verschil in kwaliteit in! Veel meer contrast bij de linker, en de kleuren zijn bijvoorbeeld veel intenser. Beide zijn al een paar keer in de was geweest trouwens, de rechter had ik net aan gehad en mee door de regen gefietst, dus vandaar de natte plekken :+ Overigens had ik hem aan onder een trui en daar zat nog weer een jas over, het was even ellendig.
[ [url=m/lRUC9z.jpg]Afbeelding[/url] ]

Telpeva oh die ken ik niet! Wel prachtig dat dit topic zo blijft plakken, hahaha. Ik ben heel groot fan van loopvogels maar ze zijn helaas niet heel inheems. Van de buikloopeend krijg ik een beetje buikpijn geloof ik :+

Het eiland wilde je eventjes wat water meegeven voor als je weer aan vaste wal zit. :')

De print op die van mij heeft ook duidelijk al wel te lijden van het regelmatig wassen (of het zweet, maar dat gaat gelijk op natuurlijk) die gaat geen jaren mooi blijven. Wel mooi dat je een beetje kan vergelijken nu voor als je ooit wel commercieel shirts gaat verkopen. Dan wil je toch ook een beetje een kwaliteit leveren die past bij de kwaliteit van het kunstwerkje dat er op staat.

Ik denk trouwens dat hooligans wel een gat in de markt zou zijn met alle 'peace was never an option' en dergelijke geintjes met ganzen die je online tegen komt.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-24 17:32

Hele verhuizing achter de rug! Paard en ik zijn ondertussen weer terug thuis <3

Haha je zou me ook niet snel een nijlgans zien tekenen hoor! En hoe leuk ik loopvogels ook vind, het moet wel heel erg mis gaan als ze hier inheems worden. Al geloof ik dat er soms nog wel een nandoe in de weilanden van Nederland loopt :+

Jullie zijn de beste testers Julius! Misschien ook wel een goed plan om de nieuwe shirts, als ze eventueel komen, eerst onder jullie te verspreiden }>

Ik heb mn cupcake gemaakt
Afbeelding

Ik heb zo'n heel klein oventje op m'n kamer, echt perfect! Behalve dan dat ik was vergeten dat hij niet zo warm wordt als hij zegt, en het bakken ging dus even een klein beetje mis :+
Afbeelding

Oh! Kijk hoe netjes ineens! Poh!
Afbeelding

Het is nog even wachten op de nieuwe mokken, die kunnen nu elk moment klaar zijn en deze kant op komen <3 Voor de mutsen ook geen update, geen nieuws is goed nieuws hopelijk!

De tasjes zijn even uitverkocht dus ik moet weer nieuwe hebben! Ik denk dat ik de eksteravagant op een tasje ga laten drukken. Print komt misschien ook nog wel eens :) Maar ik wilde misschien een soort tweeluikje doen met een extrafazant :D

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-24 20:02

Mijn moeder kreeg gisteren eindelijk haar kalender en was er heel erg blij mee!

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 10:14

Vrijdag buiten bij de buren kopje thee gedronken. Die hadden de mokken, ze zijn erg mooi.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-24 12:43

Gelukkig kun je beter tekenen dan bakken :D

En die mok trekt natuurlijk sowieso alle aandacht <3

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-24 12:48

Wat super leuk! De mutsen zouden er trouwens 18 maart zijn volgens de verwachtingen. Daarvoor krijg ik nog een foto van de eerste muts ter goedkeuring. Spannend! De nieuwe mokken heb ik nog niks van gehoord, ook heel spannend hahaha. Echt elk moment kunnen ze er zijn nu.

Shirley schreef:
Gelukkig kun je beter tekenen dan bakken :D

Wat kan ze hockeyen hè, die meid :+

Je kan niet altijd zes rollen maar ik heb gelukkig wel voor mezelf bewezen dat de mok er tegen kan, ook tegen lichte mishandeling :')

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-24 20:26

Tadaaa:
Afbeelding
Afbeelding

Ben erg blij met hoe ze geworden zijn! En ik vind het ook leuk om nu twee tasjes te hebben ipv één. Van de lijster kreeg ik een aantal misdrukken (te magenta) dus die heb ik in de was gegooid als testje, dus ik weet nu dat ze in ieder geval op het handwasprogramma in de wasmachine kunnen, haha.

Voorbeeldje van de muts gekregen.. kleuren waren helaas niet goed (véél te fel) dus het duurt nog ietsjes langer. Het contact met deze man heeft me een paar jaar ouder gemaakt geloof ik :+ Het is wat!

Coco4life

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 21:10

Zou je een foto willen maken van de misklukte dingen als je die nog hebt? Ben wel benieuwd vandaar :j

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 21:48

Oehh leuk weer!

Ik zat net naar de beschrijvingen van de tasjes in je webshop te kijken, ik zit gewoon met een glimlach op mijn smoel nu, dat heb je leuk gedaan!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 21:57

Wat zien ze er leuk uit! +:)+
Zit er ook nog een beetje een bodem in of zijn ze plat?

Gaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-24 22:27

Het nieuwe tasje is echt superleuk, nu moet ik iene-miene-mutte gaan doen om te beslissen welke ik aanschaf! :D Fijn ook dat je de bijhorende informatie in de webshop heb geüpdatet, wat goed dat je de katoendichtheid erbij hebt gezet!

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-24 10:52

Haha nog tweeënhalve week geduld en dan kan ik de goede versie laten zien, Coco4life! Ik heb alleen een foto doorgestuurd gekregen maar ik wil liever het resultaat laten zien dan een versie waar ik niet helemaal blij mee ben.

Ooh dankjewel Telpeva! Daar gaat inderdaad ook liefde in, haha. Dus leuk als mensen het waarderen :D
Ze hebben geen bodem Shirey!
Succes met de keuze Gaby :D Ik weet eigenlijk niet hoeveel mensen het iets zou zeggen, die katoendichtheid. Maar het staat er in ieder geval op nu, ze zijn ook van iets zwaardere kwaliteit dan de vorige tasjes, die waren 150 gram/meter en deze dus 180.

Ik wil denk ik een stempel maken voor op de pakketjes, een vriendin van me stempelt haar logo op de dozen en ik vond dat eigenlijk ook heel leuk. Ipv mijn logo/naam wilde ik een stempel van een vogel met een woordgrapje erbij doen, moet nog even nadenken welke (heeft geen haast ook natuurlijk). Voor alk wat wils? Veel koets voor jou? Fazantisch?

ikkedus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 11:13

Koet deals inside?
Of hier ook weer de mus-t have.
Nog merel uitpakplezier?
Mees-t waardevolle inhoud?
Gaai snel kijken?

Fazantastisch pakket klinkt beter dan fazantisch, denk ik.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 11:16

Ik denk dat "voor alk wat wils" de lading goed dekt én een woordgrap is die iedereen meteen oppikt.
"Veel koets voor jou" weet ik niet wat je ermee wilt zeggen (veel goeds?) en 'fazantisch' is wat mij betreft te ver gezocht.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 11:18

Misschien iets met 'van ganser harte'

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-24 11:19

Of gewoon "veel plevier ermee"