Tieneke: dank je wel !!
heel leuk dat je blijft volgen! Mijn bedrijfje staat in de startblokken en er word ook gewerkt aan een huisstijl. Dus binnenkort ook te volgen op social media 
IMAY1990: ja klopt, altijd goed blijven opletten voor de zekerheid. Net als de paprika pringles, waar ze ineens weipoeder in gestopt hebben
verslaving gestopt haha, wel weer goed voor de lijn.Ik ben even wat stiller geweest. Er word weer gestudeerd voor de volgende toets, en het huiswerk blijft uiteraard doorgaan. Op dit moment: filigrain. Oftewel, heel fijn draadwerk. Omdat ik me straks met mijn eigen lijnen wil gaan richten op vintage ontwerpen gaat dit er wel super leuk in passen! Vergt wel nog wat oefening want god, wat heb ik hierop lopen vloeken haha!!
Hoofdvorm maken

zilverdraad (0,3 mm) om te twijnen (om elkaar draaien).

Mini vormpjes maken

Alleen nog solderen (uiteraard wel weer op een ingewikkelde nieuwe manier haha!)
Let ook vooral even op die ene vorm die verkeerd om ligt

Verder vind ik het een heel toffe versiering, sowieso omdat ik straks in mijn eigen collecties wil werken aan retro/vintage sieraden. In het buitenland word hier nog veel mee gewerkt, wat een kunst maken zij! Ik wil er graag meer mee blijven doen, dus als wat jij zegt waar is, ben ik straks de enige smid in nederland die dit doet? Lijkt me tof 
hoewel ik begrijp dat het er dan ook wel snel bij inschiet hihi.

wat zie ik veel mooie spulletjes. Mijn werkbank ziet er nog veel meer als een beginneling uit