Ik heb alles, wat ik mee heb gekregen gesorteerd. Netjes opgerold en in de kist gedaan. Had gratis wat muizenpoep en dode kefers meegekregen Heb ook veel weggegooid, omdat het al versneden was of erg verkreukeld of van de drager/ folie af kwam. Maar op zich kan ik best even vooruit. Vooral veel vinyl. Flex vooral glitter, maar dat worden dan t-shirts en truien etc voor mijn dochter
Hoe bergen jullie de rollen op? Er zat nu schilderstape omheen, maar bij sommige folies kreeg ik die er niet meer zonder restjes af wat best jammer is.
Echt super leuk veriye !! Gelijk fanatiek zie ik al haha.
Welke pers heb jij voor de kleding?
Lieszje
Geplaatst: 09-01-23 00:01
Pikachu Ach iedereen maakt weleens een foutje. Mijn foutje van vorige week was erger hoor (eigenlijk foutjes)
Rompertje voor mijn neefje gemaakt. Discussie was welke voetbalclub het moest worden Ook met foutjes dus
Veriye
Geplaatst: 09-01-23 00:04
collendoorn schreef:
Echt super leuk veriye !! Gelijk fanatiek zie ik al haha.
Welke pers heb jij voor de kleding?
Een wat ouder model van de plotterie (die sticker staat er nog op ) maar geen idee verder.
Haha leuke romper, ook met foutje
Lieszje
Geplaatst: 09-01-23 21:19
Ik twijfelde vandaag of ik met mijn cricut maker aan de slag ging of iets wat ik in een groep op Facebook voorbij zag komen en wat ik erg tof vond. Ik denk dat ik beter mijn cricut maker had kunnen pakken
Ben er maar even mee gestopt. Het lijmen vind ik echt een hel