Polyestershoppen heeft speciale epoxy voor dit soort tafels, en ook een uitleg met film erbij: https://polyestershoppen.nl/epoxy/epoxy ... n-423.html
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ingvdh schreef:Ander idee, neem contact op met iemand die deze tafels maakt en vraag om advies.
Want gieten van dergelijke tafels is een kunst met de nodige uitdagingen maar het afwerken ook. Het kost veel meer tijd dan mensen van te voren inschatten.
De keren dat ik grotere dingen moest gieten heb ik het door een vriendin laten doen die dit doet voor haar werk. Zo wist ik zeker dat het goed was.
Faelynn schreef:De scheur zoals die nu is, is over 3 zijdes 54cm x 51cm x 17cm en dikte 10cm.
moonsparkle schreef:Ik kom hier lekker laat binnenvallen, misschien had ik ook al een keer gereageerd. Ik had de volgende vraag.
Waar bestellen jullie epoxy? Is het bijvoorbeeld prima om het een keer met een AliExpress setje te gaan proberen? Is er ook een gezonder alternatiefof wat voor voorzorg maatregelen treffen jullie?
Ik wil niet gelijk een enorme investering doen voor als ik het toch niks zou vindenmaar ik heb wel leuke ideeën.
speurneusc schreef:moonsparkle schreef:Ik kom hier lekker laat binnenvallen, misschien had ik ook al een keer gereageerd. Ik had de volgende vraag.
Waar bestellen jullie epoxy? Is het bijvoorbeeld prima om het een keer met een AliExpress setje te gaan proberen? Is er ook een gezonder alternatiefof wat voor voorzorg maatregelen treffen jullie?
Ik wil niet gelijk een enorme investering doen voor als ik het toch niks zou vindenmaar ik heb wel leuke ideeën.
punt is met die ali setjes, het resultaat daarmee valt zo tegen dat de meeste gelijk genezen zijn.
wil je het een x proberen? kies voor bv een workshop. ik stuur je even pb hierover.