Ooh wat lief Jis! Prachtig! Ik lees nog altijd mee naar ben de laatste tijd vaak aan het werk/onderweg, zodat reageren niet handig kan... Geniet wel enorm van jullie creaties!
Ik heb vanavond deze gemaakt voor de eigenaresse van mijn bijrijdpaard:
Kwam er vanavond achter dat ik morgen een schilder opdracht moet inleveren voor school. Volgens mij heb ik nog nooit zo lang achter elkaar geschilderd. niet helemaal blij mee, maar ben allang blij dat ik hem op tijd af heb gekregen.
Het is een scène uit de walking dead. @jis heel mooi weer! @sheran ahh ik ben echt groot fan van je fantasiewerkje!
Wat was je opdracht? Ik kijk the walking dead niet, dus die scene zegt me niks .
Tof geschilderd .
Jis_
Geplaatst: 09-03-22 08:09
Je bent je eigen grootste criticus (en juist mede daardoor is er groei.) Ik vind hem gaaf Jeika, heel mooi die kleuren op de muur achter de zombie. Door kleurgebruik spannende sfeer neergezet.
Krijg je hier een cijfer voor of alleen feedback?
Sheran
Geplaatst: 09-03-22 08:33
Gaaf hoor! Ik ken the walking dead ook niet maar ik krijg wel een gevoel bij je schilderij!
En dank je wel
Jeika
Geplaatst: 09-03-22 11:47
Dank jullie wel Je hebt helemaal gelijk Jis, is echt gekmakend! Ik kan nooit gewoon tevreden zijn met iets wat ik maak. ik krijg er een cijfer voor, dus ik ben benieuwd.
De opdracht was om een schilderij te maken geïnspireerd door een liedje naar keuze. Ik had geen inspiratie om zelf iets te bedenken, dus heb gewoon een scène nageschilderd. In de scène overlijdt de vrouw en verandert ze in een zombie, maar de man kan het niet over zijn hart verkrijgen om haar uit haar lijden te verlossen, dus bindt hij haar vast aan het bed. dat gecombineerd met het nummer “The Gold” vond ik goed genoeg.
Jis_
Geplaatst: 09-03-22 13:26
Ahhh…je zou maar voor die keus komen te staan. Dol op zombie films en series. Laatst ‘All of us are dead’ gekeken. Daar ook volop dit dilemma
Mooie combi met dat nummer
Appeltje_1
Geplaatst: 10-03-22 18:24
Vandaag een nieuwe teken techniek uitgeprobeerd! Ik ben lekker met mijn fineliners en een gum aan de slag gegaan! Duidelijk te zien dat het een nieuwe techniek is Maar toch wel trots! Ik denk wel dat ik verder ga oefenen met deze techniek!
Dit is niet mijn idee! Na getekend.
Het is trouwens Bucky Barnes (Sergent James) van Marvel. Leuk dingentje, hij (de character) is vandaag jarig! 105 jaar oud nu
Nieuwe lijntjes opgezet gisteren. Denk dat ik hier straks eens lekker aan ga kleuren. Zo veel haar !
Jis_
Geplaatst: 16-03-22 10:09
Heel leuk die postzegel! En mooie opzet de 2e
Jis_
Geplaatst: 16-03-22 13:55
Vandaag even mijn Staartmeesjes er bij gepakt
Jis_
Geplaatst: 16-03-22 18:50
Eind van de middag begonnen met een nieuw werk wat ik eind dit jaar af wil hebben. Wordt een replica met een twist weer, met en voor mijn jongste schoondochter.
Ik ga eerst een onderschildering maken, formaat is vrijwel gelijk aan het origineel, 40x50 portretlinnen.
Oeh, Meisje met de parel, mooi . Je staartmeesjes ook.
Ik heb vandaag lekker gekleurd, lekker tijdverdrijf nu ik corona heb en thuis moet blijven .
Jis_
Geplaatst: 16-03-22 20:04
Getsie, maar je kan wel lekker tekenen erge klachten gehad of viel het mee?
Paard glimt je tegemoet heel mooi al!
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 16-03-22 20:11
Jis_ schreef:
Getsie, maar je kan wel lekker tekenen erge klachten gehad of viel het mee?
Paard glimt je tegemoet heel mooi al!
Een paar dagen was ik wel echt ziek, ja . Koorts, spierpijn, hoofdpijn, duizelig en benauwd. Maar nu gaat t wel, alleen nog heel veel hoesten en benauwd.
Thanks . Zwart-wit is zo lekker kleuren, he.
sassycas
Geplaatst: 16-03-22 20:29
Oeps ik heb al super lang niet meer gereageerd en gepost hier
Vikawiek, die ruiter in de regen vind ik echt leuk San, die stier is echt gaaf, de textuur van die vacht joh wauw Jis, die Kattenliefde is zo mooi! Ik ben echt weg van jouw schilderstijl Jeika, man man, wat een gave werken, super leuke stijl!
Ik heb niet super veel getekend en wat ik heb gemaakt waren meestal opdrachten dus kan ook niet veel laten zien Maar 'Idolatry' was wel gewoon lekker voor de lol
Ik zal eens proberen om vanaf nu toch wat actiever te zijn hier