Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Solleke_Noah schreef:Hier nog eens een geboortehoutje gemaakt. De beide ouders zijn wielrenners dus 'k vond dit wel toepasselijk![]()
Doorsnede 13 cm, berkenhout.
[ Afbeelding ]
edit: ik heb echt een probleem met lettering, ook deze keer weer schots en scheef. Iemand hier misschien een tip voor? Normaal doe ik alles (tekening, lettering) uit de losse pols.
janouk schreef:@selina mooie ogen.
Bezig et mijn KerkUiltje in pastel
[ [url=m/hZKkiW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0LKC2Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
E4D schreef:Jeetje wat gaat iedereen hard zeg! Lekker bezig en een goede start van het nieuwe jaar zou ik zeggen!![]()
Ik plaats morgen even een reactie rondje. Ben begonnen met deze arend, kan de lessen van Toon Nachtegaal via Teken en schilderclub online, drie in totaal, op mijn eigen tempo rustig terug kijken. Zijn tempo is ook wel bij te benen, dat scheelt. Zelf werk ik op mixed media papier van Clairefontaine in toned tan. Heb mijn basisschets in potlood gedaan, het eindresultaat wordt wel in acrylverf. Dit is overigens dezelfde arend als die van Selina, die was mooi gelukt!![]()
[ [url=m/IX4rnv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Met deze schets ben ik ongeveer 1uurtje bezig geweest. Heb nu ongeveer de helft van de eerste les gevolgd, morgen weer verder.
Art_Ificious schreef:Reactieronde van mij komt ook morgen... Door omstandigheden is het er niet van gekomen en ben een uur bezig geweest met de vleugel van deze parkiet
Lastig hoor al die zwarte en donkergroene vlekken goed natekenen (op den duur beginnen die vlekken te dansen voor mijn ogen omdat ik al best moe ben).
[ [url=m/LpP6fP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Seven schreef:Solleke noah
Ik vind hem super, de letters storen in deze ook totaal niet.
San welke daglicht lamp heb jij ook nog maar?
Yvonne
Wat een mooie foto ik zal het met liefde willen proberen maar ga er vanuit dat je via pb wel wat mensen hebt gezien die het sowieso kunnen
Janouk
Mooi begin van je uiltje, zulke mooie vogels
Elanor
Ben benieuwd naar je prentenboek jou werk is daar uitermate geschikt voor dus dat moet wel mooi worden.
E4d
Ah ja dezelfde als selina ben benieuwd altijd leuk als meerdere mensen een zelfde onderwerp maken.
Art
Ziet er goed uit
Gister avond om 12 uur had ik nog een creatieve ingeving en ben ik begonnen met een kleiner olieschilderij 30 x 40 cm
Enkel zwart wit rood en oker (zork palet)
Heb 2 foto's samen gevoegd dus tis een beetje zoeken.
Foto ook gemaakt met verder totale duisternis op mn veel te warme lamp na
Basislaag op hals en hoofd al iets mee details gegeven
Valt niet mee maar ik ga vandaag nog lekker door kliederen.
[ [url=m/hGMcXv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zFNSzz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jis_ schreef:Had ik gisteren al wel snel even naar gekeken. Heb het idee dat sommigen helemaal niet meer tekenen, maar ik ga even beter mijn best doen.Gave foto Yvonne, hier even geen opdrachten erbij. Er is ook nog een topic waar je zou kunnen zoeken. [UK] Tekeningen/schilderijen in opdracht.
yvonnepuntnl schreef:Jis_ schreef:Had ik gisteren al wel snel even naar gekeken. Heb het idee dat sommigen helemaal niet meer tekenen, maar ik ga even beter mijn best doen.Gave foto Yvonne, hier even geen opdrachten erbij. Er is ook nog een topic waar je zou kunnen zoeken. [UK] Tekeningen/schilderijen in opdracht.
janouk schreef:@selina mooie ogen.
Bezig et mijn KerkUiltje in pastel
[ [url=m/hZKkiW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0LKC2Y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Art_Ificious schreef:Reactieronde van mij komt ook morgen... Door omstandigheden is het er niet van gekomen en ben een uur bezig geweest met de vleugel van deze parkiet
Lastig hoor al die zwarte en donkergroene vlekken goed natekenen (op den duur beginnen die vlekken te dansen voor mijn ogen omdat ik al best moe ben).
[ [url=m/LpP6fP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jis_ schreef:Mooi San!yvonnepuntnl schreef:Had ik gisteren al wel snel even naar gekeken. Heb het idee dat sommigen helemaal niet meer tekenen, maar ik ga even beter mijn best doen.
Dat zou zo maar kunnen. Maar zijn er zeker een paar die nog actief zijn, sommige alleen niet meer of heel weinig op bokt.