Misschien is Prem wel veranderd, toch?
Nina moet hem toch op het “goede pad” kunnen krijgen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
astridastrid schreef:Prem spreekt nooit Manuela’s heel naam uit. [...]
“Ik kom zondag terug. Nice to get away from Baukje en Manuela’s oliebol negativity”.
chantalboes schreef:Overigens vind ik het altijd fascinerend hoe weinig Nina en Prem tegen elkaar zeggen. Ze praten wel, maar inhoudelijk gaat het compleet nergens over. Heel irritant, want zo wordt het nooit wat. Ook opvallend dat Nina Prem nogsteeds omschrijft als haar ideale man, terwijl er zoveel dingen zijn aan Prem wat Nina altijd irriteert...
topsylover schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is precies wat ik het vorige topic al de hele tijd duidelijk wilde maken, maar ik ben niet zo goed met woorden als jij. Je slaat precíes de spijker op zijn kop waarom iedereen zich zo ergert aan Nina's gedrag!
Ik moet eerlijk bekennen dat ik al die wijsheidjes en gedichtjes niet eens lees, want Nina doet toch precies het tegenovergestelde
astridastrid schreef:Het leuke is dat de "figuranten" Nina heel anders zien, wat het extra interessant maakt, maar dat komt dus nog. Oordelen, veroordelen: we doen tegenwoordig niet anders. Juist dat is een thema wat ik ook in het vorige stuk uit wilde lichten. Iedereen is opeens expert en oordeelt zonder ook maar iets van de ander te weten.
astridastrid schreef:Overigens is mijn (persoonlijke) lievelingsspreuk: "wat je zegt, ben je zelf" (it is in your mind) dus kijk uit wat je zegt hahaha (grapje, maar moest er bij jouw stukje wel aan denken. Mag wel, toch? ).
astridastrid schreef:[ [url=m/2nbcAV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn God hee![]()
Als je zoveel tekst nodig hebt om een punt duidelijk te maken, haak ik gelijk af. Sorry.
Ah voor het verhaal betreft,
Sommigen zullen het goed/ leuk vinden, anderen helemaal k*ut,
Maar ze kunnen beter over je fiets lu*llen, dan over je l*ul fietsen dus wat dat betreft....
En nogmaals, als je echt geïnteresseerd bent in psychologie, lees dan HEEL goed je eigen stukje. Meer zeg ik niet.
Iedereen zijn inner-psycholoog laten gelden? Dan kunnen we weer uit de negatieve spiraal en weer door. Ben blij dat in altijd het goede in mensen zie hee, phoe, wat een zware kost. Best eng, ook.
Bedankt voor alle leuke privé berichtjes trouwens haha.
astridastrid schreef:Het is een BOEK mensen,
Ik schrijf dit voor mijn plezier.
Jammer dat je afhaakt, wat mij betreft overbodig om te melden.
neetoch schreef:En ik heb de hele lappen tekst van xyzutu2 overgeslagen. Ik zit hier om ts haar verhaal te lezen, niet om les in schrijven te krijgen hoor. Vind dit eigenlijk een beetje topic vervuiling wat jij nu ook doet theodora99. Ik zou er ook niet gecharmeerd van zijn.
neetoch schreef:En ik heb de hele lappen tekst van xyzutu2 overgeslagen. Ik zit hier om ts haar verhaal te lezen, niet om les in schrijven te krijgen hoor. Vind dit eigenlijk een beetje topic vervuiling wat jij nu ook doet theodora99. Ik zou er ook niet gecharmeerd van zijn.