Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kuggur schreef:Papier gelijmd? Bedoel je dat het rondom gelijmd is in een blok, of heb je het papier op een ondergrond gelijmd?
Van tevoren het papier nat maken en weer laten drogen is vrij zinloos, tenzij je het paper tussen bevochtigen en weer opdrogen vastgemaakt hebt = papier strekken.
Schets ziet er prima uit, benieuwd naar het eindresultaat.
(Het beste gewenst met je gezondheid,!)
Nou ja, al doende leert men zullen we maar zeggen! 

Het hoeft niet altijd heel realistisch te zijn.

En uiteindelijk ook gewoon een boek worden waar ik met plezier in terug blader en leuke herinneringen uit haal 
Ik weet het niet.
Beetje creme-achtig is misschien ook mooi...
Het gesprek ging op een gegeven moment zo:
Ik vind zo'n lastige pose wel een leuke uitdaging dus ik heb hem ook geprobeerd te tekenen, en digitaal kan je toch wat makkelijker dingen tweaken. Ik hoop niet dat je het erg vind! (als je het vervelend vind, haal ik het natuurlijk weg!) Maar misschien heb je er wat aan, en zo niet, het was leuk om te proberen 

Dus als ik dan eens ook echt er aan begin wil ik het ook goed krijgen! 
Ik vind het alleen maar leuk als ik kan helpen ookal is het maar een klein beetje misschien. Nu ik er nog eens naar kijk zou ik misschien het bovenlichaam ietsje korter maken en haar staande onderbeen iets voller. Ben benieuwd hoe je artwork uiteindelijk wordt! Weet je al of/hoe je hem gaat inkleuren/renderen? 

Ik denk dat dat ook een beetje ligt aan het feit dat ik zoveel fantasy getekend heb over de jaren.
Maar in deze vind ik het ergens ook wel iets hebben. Hals lijn moet misschien nog iets smaller (iets verder naar achter dat ze wat meer "kin" heeft zeg maar.) Ik vraag me ook af of ik haar jukbeen niets iets "horizontaler" had moeten zetten. Meer evenwijdig met de kaaklijn. Maar mijn eigen jukbeen loopt ook vrij "schuin" tov mijn kaaklijn. 

)