[FOTO] December fotografie challenge

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [FOTO] December fotografie challenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 10:14

Werkweek én buikgriep :oo Bikkel dat je bent Tigress!
Mooi om ook jouwn redenatie te lezen, want voor jou is het juist fijn dat je oude foto's mag posten.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 11:22

Pandameisje schreef:
PureSG schreef:
Mogen het foto's uit de oude doos zijn? Of niet? :D

het leukste is als je foto's maakt in de maand december maar als je keer niet kan dan mag er best een foto uit de oude doos :3

Om even aan te geven dat TS hier wel degelijk wat over gezegd heeft :j

Ik probeer overigens wel echt foto's te maken op de dag zelf, ik ben alleen niet altijd in de positie om ze diezelfde dag te uploaden. En ik heb idd ook wel wat foto's uit de oude doos gebruikt, omdat ik geen mogelijkheid had die dag te fotograferen, maar ik wel de challenge wil voltooien.

Het topic an sich is inderdaad laagdrempelig, maar de challenge zelf kun je zo laag en hoogdrempelig maken als dat jij, als fotograaf, zelf wilt natuurlijk. :)

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-18 13:39

Ik heb komende dagen examens dus leren gaat wel voor vandaar maar na examens probeer ik elke dag trouw weer foto's maken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:18

Hier mijn mysterieuze selfie!
Afbeelding
Alle foto's maak ik met mobiel, en dat merkte ik bij deze foto erg goed. Het is lastig om met een mobiel met licht etc te spelen.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 14:36

Persoonlijk vind ik een uit-de-doos foto meer een dooddoener dan eentje die een paar dagen later is gemaakt. Zelf heb ik niet elke dag even veel tijd om een foto te maken, maar dan kies ik er bewust voor om een paar dagen later alsnog de foto te maken ipv een oudere foto te pakken. Het gaat erom om jezelf uit te dagen, nieuwe dingen proberen, en hoe je nú met foto's maken bezig bent. Met een foto die je eerder dit jaar hebt gemaakt of misschien zelfs nog eerder, zit je niet op hetzelfde niveau als nu en je daagt jezelf niet uit om iets te bedenken met de huidige weersomstandigheden om maar iets te noemen. Liever een foto van een paar dagen later dan een foto die je eerder hebt gemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:21

Dag 16: Selfie

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 22:51

Ben het er mee eens dat het jammer is als er veel oude foto's geplaatst worden. Ik heb het zelf ook gedaan en zoals nu voor het weekend vooruit gewerkt maar verder is alles wel echt van deze maand tenzij het er bij vermeld staat..
Maar het viel mij ook wel op.
Vind het zelf ook een leuke uitdaging om eens hele andere dingen te proberen dan ik normaal doe/deed :D

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 13:48

Dag 17: ogen.
De mooiste ogen (oog) van het allerliefste paard Irma.

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 14:17

Dag 17: Ogen

Afbeelding

Wat doen we trouwens met morgen en donderdag? Ander thema of oude foto?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 15:50

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:05

Renee1991 schreef:
Dag 17: Ogen

[ Afbeelding ]

Wat doen we trouwens met morgen en donderdag? Ander thema of oude foto?

Deze themas zijn te doen toch?

Ik moet voor vandaag nog even een foto maken, jullie hebben leuke foto's!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-18 16:09

Als zonsopgang en zonsondergang niet er is ivm weer dan kan je oude foto gebruiken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 16:11

Voor mij word zonsopkomst hem sowieso niet , zonsondergang heb ik eventueel nog een foto van van afgelopen Zomer op Vlieland maarja dan krijg ik weer een beetje dat verhaal van oude foto's plaatsen.
Ik heb al wel wat andere dingen geprobeerd dus misschien dat ik die dan in plaats van die thema's doe. Maar dan spreek ik natuurlijk voor mezelf :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 18:47

Hier ook een oog op de foto! :P
Out of the box...
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 07:45

Vandaag is het thema zonsopkomst!
Ik heb even gespiekt... Maar rond 8 uur begint het licht te worden, en rond 8:45 komt volgens de site de zon op. Dus ik zou het vanaf 8 uur wat in de gaten houden.
http://hemel.waarnemen.com/vannacht/

Ik ben benieuwd! Ik weet niet of ik uberhaupt de mogelijkheid heb om te fotograferen. Iets met stage :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 22:13

Van mij dan een niet recente foto, vakantie afgelopen zomer.
Donderdag komt de zonsondergang bij dezelfde berg {:}

Dag 18: Zonsopkomst

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-18 23:04

Ook hier een oude foto... Vanochtend helaas geen zon gezien...
Afbeelding

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-18 07:52

Ik ga zaterdag zitten voor de fotos vandaag laaste examens en dan morgen ziekenhuis vrijdag nog de hele dag school en dan vrij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 20:28

Ik ga morgen even proberen wat in te halen, heb wel wat ideeën maar sinds Zondag m'n relatie uit dus even niet met veel dingen bezig geweest..

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 22:46

Annet_Dottie schreef:
Ik ga morgen even proberen wat in te halen, heb wel wat ideeën maar sinds Zondag m'n relatie uit dus even niet met veel dingen bezig geweest..

:(:) sterkte Annet_Dottie

Ik heb het de afgelopen dagen ook onwijs druk, hoop morgen of vrijdag een inhaalslag te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:22

Annet_Dottie schreef:

:(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:43

Ai, wat pijnlijk Annie_Dottie! Veel sterkte! :(:)

Dag 19: Zwart wit

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 10:40

Dag 20: Zonsondergang

Afbeelding

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 14:52

Dag 20: zonsondergang

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 19:37

Het is nog steeds niet gelukt foto's te maken, was pas rond 5 uur thuis van school nu net eten en zo nog sporten.. Dus doe morgen m'n best en anders word het maandag omdat ik komend weekend ook op Ameland zit. Thanks voor jullie lieve reacties trouwens :)