Ik probeer ook wel eens zo te tekenen, maar krijg nooit een resultaat waar ik tevreden mee ben, denk dat het nog iets te gedurft is voor mij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik meld me ook even!

maar verrassend goede afleiding kan ik je vertellen) en ik ben aangenaam verrast. Heel veel verschillende brushes, zowel die echt verschillende soorten verf simuleren als gewoon hele strakke kalligrafie brushes, tot textuur brushes, die ook weer allemaal aan te passen zijn naar eigen smaak. Pen werkt ook heel fijn (potlood brush en dan de stylus bijna plat leggen, krijg je echt die brede grafiet strepen. Ook met de kwasten werkt de beweging die je met de stylus maakt heel erg voor hoe de brush strokes op het scherm eruit komen. Wel erg wennen als je het programma niet gewend bent, maar als je een ipad pro hebt en je wil graag digitaal tekenen lijkt het me best een heel goed programma om mee te leren werken. Werkt ook gewoon met lagen en transparantie (ik wil ook een ipad pro
)
Margee schreef:Ik zie zulke geweldige dingen voorbij komen dat ik nauwelijks durf te beginnen.
Ik heb tot nu toe alleen een paar bibberige strepen kunnen zetten.
Is er ook iets van een boek om dingen uit te leren? Dummies of zo?
just trying to help. Margee schreef:Ik zie zulke geweldige dingen voorbij komen dat ik nauwelijks durf te beginnen.
Ik heb tot nu toe alleen een paar bibberige strepen kunnen zetten.
Is er ook iets van een boek om dingen uit te leren? Dummies of zo?