MariekeB schreef:Hoe groot is de classic ( groter dan a5 ? )
A4.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xDebora schreef:Ik ben best geïnteresseerd in de passion planner, alleen heb ik er nog enkele vragen over:
Hebben jullie de compacte of classic versie? En zoja, hoe bevalt deze? Daarnaast zag ik dat er eventueel nog extra kosten overheen kunnen komen, is dit bij jullie gebeurd?
Alvast bedankt!
. Ik vind het fijn om heeeeeel veel ruimte te hebben om echt goed te kunnen plannen. Heb daar op het moment heel veel behoefte aan. Misschien volgend jaar minder en dan de compact. Hij is net wat kleiner dan mijn laptop en die moet ook iedere dag mee. Dus geen probleem voor mij. Want de tas waar mijn laptop in gaat is ook mijn 'hand'tas
.

Ik heb zelf de Mascha planner en een gewone Hema-agenda voor erbij. Ik schrijf alle afspraken en colleges van te voren op in de agenda en plan dan steeds zondag mijn maandag tot woensdag en woensdag de rest van de week in de mascha planner! Ik plan namelijk alles van uur tot uur uit en dat is wat makkelijker om niet de hele week in één keer te plannen. Ik gebruik het bovenste vak voor de uurplanning, het eerste kleinere is wat ik die dag moet leren/school taken maken (dan kan ik in mijn planning gewoon 'leren' zetten) en onderaan wat de paarden moeten doen
Heb nu een best drukke periode en dit verlicht de druk toch echt wel... Helemaal fan

.
.