Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maylotje schreef:Ik heb alvast een klein begin geschreven aan het verhaal over de Teddy beer(die pas later in het verhaal gaat komen). Een conversatie vind ik altijd wat lastig om te schrijven dus ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Sowieso is het erg wennen na lang niet te hebben geschreven
Teddy
‘’Mama!! Mama!! Er zit een monster!’’ Ik kruip nog iets verder onder de dekens tot mama er is. ‘’Wat is er lieve schat’’ vraagt mijn moeder. ‘’Daar! Onder mijn bed en op de muur zit een monster.’’ Mama kijkt onder mijn bed en zoekt de hele kamer rond. ‘’Ik kan niets vinden. Ik zal je nachtlampje aanlaten dan durven de monsters niet meer te komen spoken.’’ Mama geeft me nog een nachtkusje en gaat weer weg. Ik kijk over het randje van mijn dekbed om te zien of ze echt weg zijn. Mama heeft gelijk ze zijn weg, ik kan gaan slapen.
maylotje schreef:Ik heb alvast een klein begin geschreven aan het verhaal over de Teddy beer(die pas later in het verhaal gaat komen). Een conversatie vind ik altijd wat lastig om te schrijven dus ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Sowieso is het erg wennen na lang niet te hebben geschreven
Teddy
‘’Mama!! Mama!! Er zit een monster!’’ Ik kruip nog iets verder onder de dekens tot mama er is. ‘’Wat is er lieve schat’’ vraagt mijn moeder. ‘’Daar! Onder mijn bed en op de muur zit een monster.’’ Mama kijkt onder mijn bed en zoekt de hele kamer rond. ‘’Ik kan niets vinden. Ik zal je nachtlampje aanlaten dan durven de monsters niet meer te komen spoken.’’ Mama geeft me nog een nachtkusje en gaat weer weg. Ik kijk over het randje van mijn dekbed om te zien of ze echt weg zijn. Mama heeft gelijk ze zijn weg, ik kan gaan slapen.
Jeika schreef:ik vind het juist super fijn om tips en opmerkingen te krijgen!
wil je misschien een voorbeeld zin geven waar het verkeerd gaat met de voegwoorden?
Jeika schreef:Athelas schreef:Leuk stukje Jeika.Wat ik zelf zou doen is meer enters zetten, maar dat is persoonlijk.
Dag 3: 811 woorden geschreven. Kan ze niet laten zien helaas.
dat het wat meer onder elkaar is bedoel je? dat kan ik morgen wel even doen
Pichu schreef:Ik heb geen motivatie meer.
Athelas schreef:Pichu schreef:Ik heb geen motivatie meer.
Waarom niet? Gewoon geen zin in schrijven? Of geen inspirtie meer?
Heb je vandaag al iets geschrevev? Je hoeft namelijk niet elke dag heel veel te schrijven hoor. Heb je weinig motivatie? Schrijf gewoon een paar zinnen, is er nog steeds geen motivatie? Dan stop je toch gewon voor vandaag?
Athelas schreef:Ja dat het wat meer onder elkaar is.![]()
"Hoe gaat het?" vroeg ik.
"Prima, met jouw?" antwoordde hij.
Dit zegmaar^