Geplaatst: 14-11-16 23:40
Ik heb gisteravond dit topic gevonden, en na een heel stressvolle dag, lijkt het me heel fijn om dit te doen. Ik zag bij eerdere plaatjes(ik meen aliexpress) steeds 2 prijzen staan. Kan iemand mij uitleggen wat het verschill is? Zit soms wel 15 euro tussen . En wat krijg je er precies voor?
assie
Geplaatst: 14-11-16 23:47
Ligt aan de maat die je besteld. De laagste prijs is het kleinste formaat painting (bijv 10x10) en de hoogste prijs het grootst (bijv 50x60). Je krijgt er alles bij. Dus pincet, bakje, steentjes en patroon
fleurtjeuh
Geplaatst: 14-11-16 23:51
Aha, ik dacht dat de ontwerpen maar in 1 maat te bestellen waren per ontwerp. Maar ze zijn dus allemaal in verschillende maten te bestellen Goed om te weten
Weet iemand een goede site om te bestellen in nederland? Heb geen zin om tussen 1 week en 3 maanden te wachten met aliexpress
Oeh gaaf die zwaan! Ik heb nu een herfstfoto bestelt, wil ook eentje met vierkante steentjes maar nog even kijken wat. Vind zo'n eigen foto ook wel heel gaaf!
Marlies ik heb er nu 1 onderweg met eigen foto ben benieuwd wat het word
MarliesV
Geplaatst: 16-11-16 11:40
Sandorra die is wel erg mooi!
Namiro, spannend. Hoop altijd dat het zo mooi wordt als verwacht, van iets wat niet persoonlijk is kan ik het wel hebben als het tegen valt maar van iets persoonlijks waar je zoveel tijd in steekt vind ik dat wel moeilijk.
White_flame, weet geen winkels buiten internet om. Misschien als er een crea-doe-beurs in de buurt is eens gaan kijken? Dat lijkt mij de grootste kans. Action heeft het maar dan hele simpele kinderplaatjes.
Fleurtjeuh, mooi is ie hè , vind hem nu al geslaagd en ben nog lang niet op de helft.
white_flame
Geplaatst: 16-11-16 11:42
White_flame, weet geen winkels buiten internet om. Misschien als er een crea-doe-beurs in de buurt is eens gaan kijken? Dat lijkt mij de grootste kans. Action heeft het maar dan hele simpele kinderplaatjes.
Wow, wat een gave Zandorra! Al die kleurtjes. Ben heel benieuwd hoe ie in het echt gaat zijn.
Marlies ook al zo mooi. Al dat wit lijkt me saai om te doen, maar je zei al dat het wel meeviel omdat het verschillende kleuren wit zijn.
De zwaan is ook zo prachtig wow.
Ik ben heel benieuwd naar de eigen foto. Ik zou bang zijn dat ie qua kleur afwijkt. Dat zie ik nu al bij mijn bloemetje, die is een stuk roder dan op het voorbeeldplaatje.
Wat vooral belangrijk is bij foto's zijn de schaduwen en belichting. als er schaduwen of lichte plekken in een gezicht zitten op een foto dan kunnen er ook makkelijk zulke rare vlakken in de painting komen.
Op de fb pagina diamond painting en diamond painting buyers home zie je veel voorbeelden