Dat zou wel iets zijn om de collie van mn ouders te maken...die zou daar wel geschikt voor zijn gok ik
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Pluttersput schreef:Als ik zo vrij mag zijn
[BB] Hond bang voor lam vlees geur, wie herkent nog meer?
Ik zag de reactie van het lamsvleestopic voorbij komen en wist meteen om welke hond het ging. Ik vind hem namelijk ook errug gaaf

! Heb je een berichtje gestuurd op facebook voor meer informatie en blijf hier even volgen!                                                         
  En een maagje of wat het is bij een vis van grijs, met daar overheen crèmekleurige wol om een beetje dat transparante dat dit visje had te krijgen. Ik heb er veel van geleerd, ook over corydoras, want ik wist niet hoeveel sliertjes er aan moesten en ik had geen idee hoeveel vinnen er onder aan die buik geplakt werden. Volgens mij heb ik het nu goed gedaan maar het kan best dat ik iets over het hoofd gezien heb. Ik heb ook nog geexperimenteerd met haargel en wax om het pluizige van het beestje weg te krijgen maar dat werkte niet. Dus is het maar een harig visje geworden....