Nee hoor leuk juist nog meer soorten. ik doe ook elk vlakje een kleur maar heb 5 kleuren die ik voor de plaat gebruik. Anders vind jj het te heftig worden
pjer
Geplaatst: 06-05-15 18:47
ik ben ook al de hele dag druk aan het kleuren. pff wat een werk.. ik wou dat ik hem iets kleiner had geprint hahhaha
Ik kies wel voor ieder vakje een andere kleur, lekker druk dus! Maar nu al leuk om alle verschillen te lezen van iedereen, ben zo benieuwd naar komend weekend!
Ik heb vanmiddag ook weer heerlijk gekleurd. Heb nu vijf kleuren gebruikt voor de kop. Even kijken of ik het bij deze kleuren hou voor de hele plaat of dat ik de poten en oren andere kleuren combinaties geef.
Vind het inderdaad erg irritant dat de plaat miet symmetrisch is. Kan ik niet hendelen met mijn OCD trekjes.
Kim_97
Geplaatst: 06-05-15 19:42
De mijne is af! laat het nu maar snel weekend zijn! Ik ben benieuwd naar jullie creatieve creaties!
Ik gebruik 4 kleuren en heel af en toe een beetje zwart. Vind het super leuk, is weer eens wat anders dan van 8 tot 8 op de laptop Erger mij er helaas ook aan dat het niet symmetrisch is
wat gaan we haaard ben zo benieuwd naar het weekend! vind het aan de ene kant jammer dat we tussendoor niks zien, maar het houdt het ook wel spannend zo ik ga nog even verder kleuren!