Horsenart95 schreef:Hier mijn eerste schets. Ik heb geen voorbeeldfoto gebruikt, dus de verhoudingen zijn niet helemaal correct volgens mij![]()
Ik heb er 3 kwartier over gedaan![]()
[ Afbeelding ]
Het hoofd is misschien wat aan de grote kant, maar de verhoudingen zijn verder echt top! Mooi ingekleurd ook, dat heb je snel gedaan, in maar 3 kwartier!
sterreke98 schreef:Mormel week 1
Met een fineliner gemaakt, absoluut niet realistisch of iets haha.
Max 5 minuutjes aan gewerkt
[ [url=m/Fvpszc.jpg]Afbeelding[/url] ]
5 minuten maar?

hooiveld schreef:M'n 2de☺ misschien ga ik toch wel vor 1xper dag☺ deze inkleuren of niet? Eb met wat? Oke ik ben niet zo prof als jullie
[ [url=m/P4PqnM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goed gelukt! De verhoudingen lijken redelijk te kloppen (de foto is wat licht, dus ik kan het ook niet helemaal zien..), maar de benen lijken wat te recht, verder echt mooi geworden!
Renee_S schreef:Okee.,, ik heb een poging gewaagd haha . Heb eeen jaar of 3 niet meer echt getekend, vond het op school altijd erg leuk maar ben in levende wezens nooit goed geweest haha..
Gewoon met potlood, ong kwartierje mee bezig geweest
[ Afbeelding ]
Mooi! Je ziet meteen dat het een fjord is!
Larissajulia schreef:Ik teken echt bijna nooit, maar vind het wel heel leuk![]()
Ik teken nu Feike, van bokker Nientsje. Nu is ie afde foto is van slechte kwaliteit
[ [url=m/7pEsmh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Goede verhoudingen & mooi ingekleurd!

Nayomie schreef:Oke, het inkleuren is niet helemaal gelukt, maar even voor het idee.
Anderhalf uur mee bezig, inclusief schets (ik teken nooit paardenlichamen eigenlijk. Vond dit een aardig lastige positie
[ [url=m/tYaY11.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wpD0da.png]Afbeelding[/url] ]
Zo zeg Nayo, jij hebt een flinke uitdaging gepakt qua houding! De verhoudingen zijn echt super gelukt en de kleuren staan er ook al mooi op! Ga je deze nog verder uitwerken?

SergeantRoos schreef:Ik hoop dat ik me vandaag nog mag aansluiten? Ik zou heel graag mee willen doen omdat ik wat meer wil oefenen met tekenen maar het vaak laat liggen, dit zou een mooie stok achter de deur zijn. Ik teken nog maar kort serieus, hiervoor al wel digitaal met muis maar dat was geen succes, sinds kort met Wacom Tablet. Ik ga dan wel voor een tekening per week, per dag wordt te veel. Ik zie hier prachtige tekeningen voorbij komen, dus daar kan ik mooi een voorbeeld aan nemen![]()
Deze tekening kostte mij zo'n half uur. Tekening is uit mijn hoofd dus zal qua verhoudingen niet helemaal kloppen![]()
[ Afbeelding ]
Ik heb al mijn hulplijntjes en dergelijke laten staan, ziet er wat rommelig uit, maar vond t wel leuk
Uit je hoofd?

SilverStorm schreef:2/365
morgen bij daglicht nog maar eens fotograferen, de foto is superflets geworden
Aquarel 10,5 x 15 cm
[ [url=m/TtTiBa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jij maakt gewoon in plaats van een simpele schets, zoals de meesten hier doen, gewoon elke dag een kunstwerkje! Echt prachtig weer!

assileM schreef:[ [url=m/habj6O.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een snelle schets op de late vrijdagavond!
5 minuutjes werk.
Dat heb je snel gedaan! Mooi geworden!
Flux schreef:En dag twee dan maar ook gelijk. Direct even een moeilijkere pose geprobeerd, valt me nog mee ook hoe hij uitgevallen is![]()
[ Afbeelding ]
Vulpotlood, +- een uurtje ( want steeds gummen)
Bedankt ook voor al jullie commentaar op mijn eerste!
Leuke uitdaging, die houding! En je hebt hem alweer zo mooi weten te tekenen in die gave losse stijl!

Pluizebolpum schreef:O wat een leuk idee en wat jammer dat ik het nu pas zie...
Mag ik nog meedoen en even sjoemelen door gelijk maar 2 te posten, voor vandaag en gisteren? Vind het wel een heel leuke uitdaging om elke dag iets te tekenen. Misschien dat ik dan eindelijk eens leer om wat losser te worden en het is een leuke stok achter de deur om het tekenen nou weer eens wat serieuzer op te pakken.
"Even" snel wat digitale 'rommeltjes' uit het hoofd om te beginnen, omdat ik het echt net een uurtje geleden pas zag.
[ Afbeelding ]
Een vlugge impressie van verzorgpaard
[ Afbeelding ]
Morgen pak ik het schetsboek en de echte potloodjes er bij, vind ik toch wat fijner werken.
Die eerste vind ik vooral erg gaaf, lekker losjes, maar toch wel heel duidelijk ook!
Naaoommii schreef:Mag ik ook nog mee doen? Ook jammer dat ik dit topic nu pas zie! Ik wil echt proberen om realistisch te kunnen tekenen, vooral om een realistische digital art te maken maar het lukt me voor geen kant... Dus mochten er tips daar voor zijn hoor ik het graag![]()
Ik zou dan wel 1 tekening per week willen doen, helaas door mn opleiding lukt per dag niet dus als ik nog mee kan doen hoor ik het graag![]()
Wel hier bij mijn eerste tekening. En jeetje wat zijn er al geweldig leuke tekeningen voor bij gekomen.
Hier heb ik een ruim een half uurtje voor gezeten getekend in Photoshop cc met tekentablet
[ Afbeelding ]
Goede verhoudingen! Heel mooi geworden!
faatxhorse schreef:Wat gaaf allemaal!
Hierbij dan ook de mijne van dag 2 (nog net voor 12 uur, hihi). Dit is Ilya van bokker set_elkol uit het aanvraagtopic
[ Afbeelding ]
Leuke uitdaging! Goede verhoudingen + mooi ingekleurd!

xSannee schreef:2 januari 2015
Heel leuk! Ik probeer ook elke dag iets te maken en plaatsen. Deze maakte ik gister maar was hem vergeten te plaatsen.
Verhoudingen e.d. zijn nog lang niet goed maar ach..
[ [url=m/O5W9WI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zoals al eerder is gezegd is de mond misschien wat te lang, maar verder is 'ie super!