[WIP][DIGI] Disney watercolour sleeve in progress!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 11:46

Jolien87 schreef:
Ik heb ook het gevoel dat er in de Disneyfilms een soort van generatiekloof zit.
De huidige disneyfilms vind ik van een heel ander soort kaliber dan die van vroeger,misschien doordat ik er nu heel anders tegenaan kijk nu ik geen klein meisje meer ben.

Ik denk dat vooral. Ik ben vandaag 30 geworden en niet meer helemaal de doelgroep. Maar nu moeder van een dochter van 3.5

Moet eerlijk zeggen dat ik als moeder wel Frozen en Rapunzel betere tekenfilms voor de jongere kinderen vindt. Want oei Hercules en Doornroosje zijn toch echt wel heel eng.

Vind het leuk om te zien dat de prinsessen van tegenwoordig wat minderen gedienstig zijn en stoerder. Daar identificeren de kindjes zich beter mee. Brave is ook een prachtige film imo.

Al blijven de klassieke films prachtig hoor. Maar dat is nu het verschil met vroeger denk ik.

Salsa

Re: [WIP][DIGI] Disney watercolour sleeve in progress!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 11:49

Brother bear is trouwens nog ouderwets getekend. Las net dat iemand zei geanimeerd.

Ik heb ook niet veel met de pixar films maar denk wel dat mijn zoontje ze later veel leuker gaat vinden dan de prinsessenfilms.

Bambi blijft mijn favoriet trouwens!

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 12:27

Nou nou Mulan en Pocahontas zijn toch best stoer ;) en Esmeralda, Ariël,... niks gedienstig aan hoor!
Laatst bijgewerkt door Solleke_Noah op 19-04-15 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 12:30

NathalietjeB schreef:
Wat heb je een gave stijl van tekenen.

Enkel vind je de boom, balou en t paard niet te dicht bIj elkaar? in tegenstelling tot de andere figuurtjes.

Vind frozen brother bear etc er eerlijk gezegd er niet in passen, dat zijn animaties ipv echt disney getekende films.

Ik mis er nog dr tussen
Olivier en co
Peter en de draak
De speurneuzen
Lilo&stitch

Brother Bear is geen animatie hoor :')

cavallo_uomo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 13:24

Gaaf om te zien! Bambi is ook mijn favoriete film :D
Super leuke stijl heb je!

Edit: had iets dubbel getypt

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 13:32

Weet net iets te weinig van Disney om te kunnen zien of er nog iets bij of af moet maar wat een mooie vloeiende stijl heb je hiervoor gekozen. Als je de tattoo inderdaad gaat laten zetten wordt je ooit zelf een collectors item ...

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 13:53

Holy moly wat een reacties ineens. :D

Klopt inderdaad dat er een groot verschil is met de 'classics' en de films van nu. Ik heb voor de classics gekozen omdat ik met die films echt ben opgegroeid, en de productie veel meer waard vind dan de huidige 3d computer animaties. Ook vind ik de films van nu te 'commercieel' en daarom (voor mij dan) van mindere waarde. Als je ziet hoe die Frozen film is gefranchised, daar wordt ik af en toe niet goed van, haha.

En inderdaad, er missen heel wat films, maar als je dit lijstje af gaat zie je dat er wel meer films missen. :+ Het past er niet allemaal op, en ik heb een selectie gemaakt van de 'voor mij belangrijkste' films. :D http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_ ... ey_Studios

Maar bedankt allemaal, jullie reacties maken me nog enthousiaster. Wil hem zo graag nou is laten zetten, ben d'r al zo lang mee bezig. :D

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 14:02

Zit doornroosje er in?

Een echte klassieker... maar ik had er zelf nooit zoveel mee vroegah ;)

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 15:26

_KiMbErLeY_ schreef:
Zit doornroosje er in?

Is malificent rechtsboven niet uit Doornroosje?

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:18

Wauw, wat ontzettend gaaf. Heb het hele topic doorgelezen en ben benieuwd hoe je weer verder gaat.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:24

Wat gaaf TS!

Maar wat gaat er gebeuren als er nog meer Disney films uitkomen? Is daar plaats voor in de toekomst?

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-15 16:28

Zoe_97 schreef:
_KiMbErLeY_ schreef:
Zit doornroosje er in?

Is malificent rechtsboven niet uit Doornroosje?

Jij gaat door voor de kleurenkoelkast :D

geerte schreef:
Wauw, wat ontzettend gaaf. Heb het hele topic doorgelezen en ben benieuwd hoe je weer verder gaat.

Thanks, ik ook haha :D

eenitraM schreef:
Wat gaaf TS!

Maar wat gaat er gebeuren als er nog meer Disney films uitkomen? Is daar plaats voor in de toekomst?

Haha, helemaal niks. Nee, dit project is echt gericht op de Disney Classics, zoals ze vroeger waren. De films tussen 1940 en 1995 ongeveer. :) Ooit komt er ook een Pixar versie, dat heb ik al wel besloten haha :D

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:31

Maar Malificent staat er ook tussen toch? Ik geloof dat die vrij recent is? Of heb ik het fout? :D

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 16:32

eenitraM schreef:
Maar Malificent staat er ook tussen toch? Ik geloof dat die vrij recent is? Of heb ik het fout? :D

Malificent zat ook al in de originele doornroosje

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 18:56

Mulan en phocahontas zijn idd wel stoer. Was toen best bijzonder hoewel mulan en phocahontas al weer van later zijn maar gek genoeg vallen ze niet onder de standaard disneyprinsessen. De assepoester, sneeuwwitje etc zijn echt heel oud. Jaren 50, 60 en 70 zelfs.

Ariel vind ik niet stoer om met 16 jaar van huis weg te rennen om met de eerste beste prins te trouwen ;)

Maar ook ik heb vroeger vd films genoten hoor. En snap helemaal dat je voor de sleave je eigen favorieten kiest. Logisch ook.

Angelkisssss

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 20:03

Ik vind de tekening echt super gaaf!!!!

Ben benieuwd of je een van mijn favorieten kent, is toch een minder bekende van Disney. Namelijk Taran en de toverketel.

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 20:18

Sneeuwwitje is zelfs uit 1937!

(Stille meelezer kruipt uit hoekje)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 21:32

eenitraM schreef:

Malafide is toch ook de slechterik in de oorspronkelijke Doornroosje films :D een echte aanrader om de Disney klassieker te kijken trouwens, sommige dialogen voor de film met Angelina Jolie zijn bijna letterlijk overgenomen van de tekenfilm, erg tof.

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 22:12

Ben echt heel erg benieuwd wanneer ze allemaal op je arm staan! Ik verwacht de mijne zeer binnenkort!

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-15 22:16

Wauw wat ontzettend gaaf! Ik volg :D

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-15 09:33

Salsa schreef:
Mulan en phocahontas zijn idd wel stoer. Was toen best bijzonder hoewel mulan en phocahontas al weer van later zijn maar gek genoeg vallen ze niet onder de standaard disneyprinsessen. De assepoester, sneeuwwitje etc zijn echt heel oud. Jaren 50, 60 en 70 zelfs.

Ariel vind ik niet stoer om met 16 jaar van huis weg te rennen om met de eerste beste prins te trouwen ;)

Maar ook ik heb vroeger vd films genoten hoor. En snap helemaal dat je voor de sleave je eigen favorieten kiest. Logisch ook.

Haha, ja Ariël is super badass. :')

Angelkisssss schreef:
Ik vind de tekening echt super gaaf!!!!

Ben benieuwd of je een van mijn favorieten kent, is toch een minder bekende van Disney. Namelijk Taran en de toverketel.

Ken ik wel, maar heb ik niet zo heel veel mee. :)

Leffroi schreef:
Ben echt heel erg benieuwd wanneer ze allemaal op je arm staan! Ik verwacht de mijne zeer binnenkort!

Cool, ben super benieuwd! :D

Nista_RX schreef:
Wauw wat ontzettend gaaf! Ik volg :D

Thanks!

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-15 22:43

Ik heb even wat zitten klooien met een ideetje van me. In de film Fantasia, met Mickey Mouse komt zo'n gave 'sterren streep' voor.
Ik hou van glitter en alles, dus ik denk dat ik die ga verwerken in mijn sleeve, als 'verbindende' factor. :D

Afbeelding

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:45

Wauw dat ziet er echt héél tof uit! Vraag me alleen af of ze dat ook kunnen tatoeëren? Met die sterretjes?

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 07:16

Ja, dat is dan weer de kennis van tatoeëren die ik mis haha. Letterlijk zullen ze niet kunnen nee, maar ik denk dat er wel een leuke oplossing voor bedacht kan worden. :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 08:06

Een echte goeie tatoeerder kan echt ontzettend goed ik noem t maar gewoon tekenen.
Ik denk dat je bij een zeer goeie wel t gewenste doel kan bereiken.
Vind t btw wel heel gaaf Hoe jij tekent