Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Horzelover9 schreef:Ik wou graag een loombord kopen nu heb ik er een gezien bij demarktbijuthuis.nl. De prijzen zijn bijna te mooi om waar te zijn. Heeft iemand ervaring met deze winkel en is het loombord die ze hier verkopen de originele?
Ghostattack schreef:Horzelover9 schreef:Ik wou graag een loombord kopen nu heb ik er een gezien bij demarktbijuthuis.nl. De prijzen zijn bijna te mooi om waar te zijn. Heeft iemand ervaring met deze winkel en is het loombord die ze hier verkopen de originele?
Als ik het zo zie, hebben ze alleen die zwarte box. Absoluut niet kopen! Slechte kwaliteit..
Ghostattack schreef:Horzelover9 schreef:Ik wou graag een loombord kopen nu heb ik er een gezien bij demarktbijuthuis.nl. De prijzen zijn bijna te mooi om waar te zijn. Heeft iemand ervaring met deze winkel en is het loombord die ze hier verkopen de originele?
Als ik het zo zie, hebben ze alleen die zwarte box. Absoluut niet kopen! Slechte kwaliteit..
Horzelover9 schreef:melody7 schreef:Ik heb ook die zwarte maar vind hem prima tot nu toeHeb hem al een maand en hij heeft het nog niet begeven.. hij springt alleen soms los..
Ik denk dat ik hem toch wel koop het is niet duur en als het niet werkt koop ik wel een andere

2,65 is niet echt duur nee