Grote Elmo wordt geknuffeld, kleine Elmo niet. Maar er worden wel veel liefdevolle blikken op mini Elmo geworpen Ik had al een paar keer eerder geprobeerd mini Elmo in het topic te zetten. Maar bokt gaf steeds aan dat de foto;s te groot waren Met camera geprobeert, met de telefoon, bewerken (ben niet zo handig met bokt ahum). En nu vandaag een nieuwe met de telefoon, en die komt in 1x door.............
Oh die is ook cute!!! De familie groeit dus nog hahaha
Ash_
Geplaatst: 09-11-14 13:11
De tante van mijn vriend is zo lief geweest om Haf na te maken. Wil nu kijken of ik zelf mijn overleden paardje kan maken. Vind het best lastig. Hoe doen jullie het met aftekeningen?
Anoniem
Geplaatst: 09-11-14 13:12
Ash_ schreef:
De tante van mijn vriend is zo lief geweest om Haf na te maken. Wil nu kijken of ik zelf mijn overleden paardje kan maken. Vind het best lastig. Hoe doen jullie het met aftekeningen?
wat onwijs leuk! hoeveel vraag je ervoor Moonfight ?
Moonfight
Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-15 14:19
Dit topic bestaat alweer bijna een jaar en er zijn heel wat Mini-Paardjes geboren in die tijd. In het totaal zijn er nu 14 . Helaas kan ik de komende tijd geen bestellingen meer aannemen. Er komt voor mij een drukke en rommelige periode aan waarbij ik bang ben dat ik de rust niet kan vinden om te haken. Daarnaast is er door miscommunicatie bij één bestelling wat misgelopen waardoor ik erg de wind van voren kreeg. Daardoor ben ik ook even de motivatie kwijtgeraakt. Natuurlijk ben ik jullie nog wel wat geboorteplaatjes verontschuldigd.
Het eerste Friesje wat geboren is
Mini-Floortje waarvan Sammyfloor ook en erg leuke foto heeft geplaatst
En dan nog deze twee stippels
Ik moet zeggen dat ik er soms wel spijt van heb dat ik nooit echt goede foto's heb gemaakt van de Mini-Paardjes voor ze op de trailer gingen naar hun nieuwe eigenaar. Maar daar is nu niet zo veel meer aan te doen. Hopelijk zijn alle nieuwe eigenaars blij met hun Mini-Paardjes en misschien zullen er in de toekomst nog wel meer geboren worden
Ooh ontzettend leuk deze foto's! Mini-Meiske heeft een poosje bij mij op het bureau gestaan en staat nu bij Meiske's eigenaresse op de kast waar ook alle bekers en prijzen staan ^^. Ze vond hem echt ontzettend leuk
Jammer maar snap het! Wacht rustig af, hoop dat je wanneer je je beter voelt een mini tuigertje wil maken
Kamy
Geplaatst: 01-01-15 17:50
Jeeee loopt dit topic ook alweer een jaar?! Nog steeds happy met mini Elmo. En de service was goed, je was zelfs nog kritisch mbt de juiste kleur bruin Als je er nog foto's van wil laat maar weten. En "sterkte " mbt je rommelige periode. ...
Weggebokt
Geplaatst: 01-01-15 17:55
Aaah wat jammer nou! Wou nog zo'n mini van m'n Gijs. Maar ik snap je wel Ik blijf dit topic lekker volgen en zie wel weer als en nieuwe paardjes voorbijkomen
Ontzettend leuk! Jammer dat je er nu even mee stopt en dat je zo de wind van voren hebt gekregen.. Ik kijk er naar uit wanneer je weer nieuwe creaties gaat maken!