Bit-gedeelte zit eraan. Ik vond het gisteravond helemaal niks en heb er wakker van gelegen. Was ervan overtuigd het vandaag los te moeten halen, maar toen ik vanochtend opstond en het zag liggen dacht ik: och, ziet er helemaal nog niet zo slecht uit....
Punt is dat die leren knoop een drama is en dat ik daar niet het fijnste/beste leer voor heb. Wel heel sterke kangaroo lace, maar om de knoop te maken is het niet zo fijn vindt ik. Buiten dat wilde ik het leer niet tégen het stuk aan naaien, maar eroverheen, omdat ik het gewoon dagelijks wil gaan gebruiken en het, naar mijn gevoel, dan iets meer druk en spanning kan hebben.
Kenners, die meer hitchen en hoofdstellen maken, zeggen dat dat niet zo is, maar toch.... ik durf het gewoon (nog) niet. Heb er nu té veel werk in gestoken.
En ja, je ziet het goed... bij het linker bakstuk zit het leer er ietsje minder ver op dan bij de rechtse. Heel moeilijk om het allemaal gelijk te krijgen.
Ik heb stevig leer gebruikt, dit ruim 1 cm 'gesplit' en zo over het haarstuk vast gezet. Ik zag later pas dat het 0,5cm op het haarstuk scheelde... en och, het ene bakstuk zit uiteraard links en het andere rechts, dus of het echt iemand op gaat vallen?
Maar eigenlijk is het niet precies genoeg... om het perfect te doen zou ik het los moeten halen...