Heb vanavond even wat nieuwe patroontjes gefreubeld, morgen maar weer eens de steentjes tevoorschijn halen! Moet eigenlijks ook weer bestellen, maar moet eerst maar ff op mn salaris wachten want dan kan ik weer een hele hoop in 1x kopen!
Vanavond voor mijn paardrijles weer even bezig geweest, maar kreeg het niet af, dus ga morgen verder. Overigens spijt dat ik het patroon niet in goud heb gdaan, achteraf...
Had logo van fokker van mijn knabstrupper op zwart fleecevest gemaakt.
Ben nu bezig met het logo van het stamboek zfdp op mouw van zelfde vestje te maken. Zilver is niet lelijk, maar heb gouden gespen op zijn harnachement, vandaar.
ow ja dan was dat wel leuker geweeest ik heb net mn nieuwe lading steentjes binnen dus deze week weer fixen. iemand iedeen voor opbergen. ik heb nu 3doosjes a 8 vakjes gok ik in n grote krat zitten maar k heb doosjes te kort
een vraag: zijn die doosjes wel handig? als je een kleur eruit moet schudden, op een bordje bijv. valt dan niet alles mee?
YvonneV
Geplaatst: 05-10-12 08:53
de meeste steentjes die ik binnen heb gekregen zitten in van die zakjes met zo'n plastick rits zeg maar. Bij de action hebben ze kleine ladenkastjes en daar heb ik die zakjes in.
De grotere hoeveelheden heb ik in kruideboterbakjes er in zitten.
Bij gebruik gooi ik wat op het dekseltje en dan gebruik gooi je ze er zo weer in.
Ik heb mijne in een week pillen doos van destijds de xenos. Dus voor 7 dagen en dan ochtend,middag,avond en nacht aparte vlakjes. Als ik 1440 steentjes heb van bv s16 heb ik vaak 4 vlakjes nodig, voor 144 van één kleur maar eentje. Erop plak ik een papiertje met kleurnaam van maat van steentjes. Ik vind het persoonlijk een handig systeem, ik kan ze per vakje dichtdoen en ze kunnen niet verschuiven naar elkaar.
noortiej
Geplaatst: 05-10-12 09:59
Ik was vergeten dat ding aan te vink en dus kreeg ik nog geen mailtjes
Leen
Geplaatst: 05-10-12 10:47
Ik wil voor op een zweetdeken een paard haar naam zetten. Ze heet Pretty Woman Z. Hoe zou ik dat doen?
De Z op onderste rij is het logo van zangersheide en ook haar brandmerk.