wauw wat prachtig! ga je ook nog met de ogen bezig?
RoWi
Geplaatst: 20-04-12 16:23
Wauw, de neus vind ik echt super! Heel mooi gedaan, alle details. O.a. het neusbot, de bultjes van de tastharen en de rimpeltjes in zijn mondhoek. Hij is echt ruimtelijk!
Dat wordt mooi zeg! leuk om te zien hoe het steeds meer af is!
Mavelle
Geplaatst: 20-04-12 22:47
Heel gaaf dat je dat zo gedetailleerd kan! Alleen vind ik op de laatste foto het snebje op een of andere manier een snotje lijken. Wil je niet beledigen, maar op de foto ervoor komt ie net iets mooier uit (kan misschien dan ook wel het licht zijn oid). Ik zet dit even heel klein, want het "wauw, mooi!" gevoel overheerst!
AliesMeijer
Geplaatst: 21-04-12 16:57
Ik volg deze al vanaf de eerste post, erg mooi om te zien! Knap, zulk groot formaat! Vooral het paard vind ik erg mooi! Knap dat je met acrylverf zulke mooie overgangen kunt maken!
Het gezicht vind ik zelf te roze. (Het shirtje ook, maar je gaf zelf al aan dat dat nog wordt veranderd.) Ga je het gezicht nog glaceren met bijvoorbeeld rood? Op de foto in je eerste post zie ik dat ze een redelijk getint gezicht heeft. Ik denk dat meer rood en geel tinten (op sommige plaatsen misschien zelfs paars) het geheel ook beter passend maken met het paard. De achtergrond had ik zelf denk ik toch naar de foto nageschilderd.
Hoe gaat het nu met het doek? Het is al even stil?
annepaardoes
Geplaatst: 09-05-12 17:11
Pieteritus1 schreef:
Hoe gaat het nu met het doek? Het is al even stil?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar
_Deniise_
Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-12 17:59
Hihi ik moest even een paar andere opdrachten afwerken, daar zat een deadline aanvast dus die gingen even voor. Ga er van het weekend weer meer verder denk ik!
Zo hé... zie dit nu pas, maar wat een geweldig stuk! Ben errug benieuwd naar wat het gaat worden. Vindt 'm prachtig. Zie alleen steeds het hoekige gezicht maar ik begrijp dat je daar nog e.e.a. aan gaat doen. Fantastisch hoor.
Haha bedankt voor de reacties! Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu moet doen, ben niet echt tevreden met de achtergrond. Ik wil dat het paard en het meisje eruit springen en dat gebeurt nu niet. Er zit teveel beweging in de achtergrond, en ik kan er wel weer een laag over heen doen, maar ik moet nog even bedenken hoe en wattt..
Ik denk dat het vooral komt door de donkere lijn die aan de linkerkant helemaal met de contouren van het paard mee loopt.
_Deniise_
Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-12 21:13
Ja denk ik ook.. Maar moet ik dan alleen die wat egaler maken, of gewoon alles. En om het onderwerp iets lichter maken zegmaar. Ik dénk dat ze er dan wel uitspringen, maar ik weet t niee
Dat kan ik je helaas niet zeggen. Het is jouw schilderij in jouw stijl. Ik ga eigenlijk altijd dwars achter het onderwerp langs. Daardoor ontstaat er meer afstand tussen het onderwerp en de achtergrond. Maar dat is mijn stijl. Ik ben heel erg benieuwd hoe jij het op gaat lossen. Het wordt vast heel mooi. Doe vooral niemand na.
Ik denk dat als je hel blauw doet het paard nog minder gaat uitspringen omdat die zelf ook wat blauw heeft in de highlights. Ik denk dat als je van licht naar donker met groen gaat het ook wel mooi kan zijn.