Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dus ik dacht nu van nou dan ga ik eerst gewoon alle steken afzonderlijk oefenen en dan pas echt iets maken zeg maar.. Maar het wil niet erg lukken en het frustreert me enorm

Zit ik net met m'n vingers in de knoop, gaat het filmpje te snel om bij te houden, geen hand vrij om op pauze te drukken......
zeker voor amigurumi.
Als ik een sliert heb gehaakt lukt het niet om daar vasten in te maken. Maar probeer net een rondje te haken (dus niet de magic ring, maar gewoon een rondje met een gaatje in het midden) en dat lukt dan weer wél! Alleen dan weet ik dus ook weer niet hoe ik op een gegeven moment verder moet

en 3 wél.. Alleen die cirkel sluiten en dan verder lukt nog niet

Ben het ff zat
Vanavond nog maar eens proberen. Heb nu een klein rondje gehaakt met ook rondom nog 3 rijtjes ofzo.. Maar toch klopt er iets niet helemaal volgens mij
Wendy15 schreef:Ik heb net een cirkel gehaakt van 6 steken zeg maar, zoals in dat filmpje. Daarna moet je er vasten in maken en dan vermeerderen, dus steeds 2 vasten in 1 gaatje.. Maar dat wil dus niet echt lukken, ik weet niet goed waar ik de naald er doorheen moet steken

Kreeg ook wel een cirkeltje enzo, maar ik had steeds 2 lussen op m'n naald, en niet 3.. Dus doe ergens toch iets fout lijkt mij? 
Het wordt nog weleens wat

)