[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-10 23:07

oke ;) lijf wordt een beetje moeilijk want is van hoofdfoto en dat wou ik graag zo laten ;)

lovelanga

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 11:30

ben trouwens wel benieuwd of jullie anders getaxeerd zouden hebben als ie groter geweest was ;)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 15:30

lovelanga schreef:
ben trouwens wel benieuwd of jullie anders getaxeerd zouden hebben als ie groter geweest was ;)

als ie echt mooi vol op het papier had gezeten (dus dat het hoofd zich mooi had gevuld op het hele papier)
had ik er zeker 55 voor gegeven denk ik

_Bitje_ schreef:
lovelanga: 45,- erg mooi, net echt, alleen ik vind hem echt wat te klein :j

en ik bedoel hier 35 :=

riz95

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-10 15:32

lovelanga schreef:

Ja ;) Als hij vullend was geweest was het wel €20/€30

marie16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 17:37

Pagina 6
_Bitje_: Hele aparte stijl, ik vind hem opzich wel wat hebben, de schaduw is misschien wat te donker. €30

Pagina 7
Wendyoost: Ik vind nadat je het oog hebt verbeterd hem echt 10X beter, veel meer leven €50
ninajojo: Die ogen zijn erg mooi gedaan € 30
Wuis: De neus is misschien wat uit verhouding, en het bontje is volgens mij ook aan de grote kant verder vind ik hem erg mooi € 40
HD: Niet echt mijn stijl, ik houd meer van het realistische, maar je ziet wel dat het een van jouw werkjes is, je hebt echt een hele aparte stijl €15
FemkeRoosje: Ziet er schattig uit, verder vind ik het niet echt bijzonder. €10
Ninajojo: Vooral de draak en de olifant vind ik erg mooi gedaan, alleen stoort het me wel dat de beer zo vreemd ophoud, ik denk dat je 'm beter helemaal had kunnen schilderen. €40/45

Pagina 8
Oliebeer: De schaduw bij de hals van het paard ziet er wat vreemd uit, Verder vind ik het hoofd wel erg mooi gedaan, en misschien nog een wat beter lichtpuntje in het oog van het paard. €25
astridjuh: Die eerste is echt mooi gedaan, het oog ziet er goed uit, er had misschien wat meer contrast in de manen gemogen €30 voor de 1e en voor de 2e €20
Wuis: Haflingers zijn geweldig! en ik vind deze ook echt super gelukt! ik zou er zeker €60 voor geven.
koetje10: Hij ziet er erg lief uit, misschien de kleuren wat sterker over laten komen, dat de hond er echt uitspringt zegmaar €25
xDonja: ik vind de ogen wat minder €20
lovelanga: Ik had de hond denk ik iets groter gemaakt, maar die ogen! echt heel erg mooi! €30

Dan nu nog een werkje van mij: De maat weet ik niet precies meer geloof A4. Was na een uur of 3 pas klaar.
Moet trouwens nog veeeéél oefenen met het maken van haar, maar ik vond hem wel geslaagd genoeg om te plaatsen.
Afbeelding

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 18:37

Ik zal ook wat taxeren. :)

Pag 6

_Bitje_: Dit vind ik één van je mooiere werken! Al vind ik het hoofdje toch iets té 'Arabisch' gemaakt. Maar de kleuren vind ik erg knap gedaan. € 25,-

Pag 7

Wendyoost: Het oog is te veel naar links, en te hoog geplaatst. Ook is het, volgens mij, net iets te groot. Verder vind ik het een mooie tekening, met goed kleurgebruik. De prijs ligt wat laag omdat het oog mij stoort., en daardoor het complete plaatje naar beneden word gehaald. € 20,-
ninajojo: Een prachtige tekening, en mooie kleuren! Het enige dat mij stoort is dat de kleine leeuw een beetje uit verhouding lijkt. € 25,-
Wuis: Jou tekeningen worden met de dag mooier! Een klein puntje zijn de oren, die iets te groot lijken. € 40,-
HorseyDude: Ik moet heel eerlijk zeggen dat deze style mij niet zo aantstaat, waardoor ik dus ook niet in staat ben om te taxeren. De kans is groot dat ik mijn mening dan te zwaar ga meerekenen, waardoor je een oneerlijke prijs krijgt.
FemkeRoosje: Leuk voor op een kinderkaartje, maar ik vind ze er wat 'haastig' uitzien. Niet veel details (Ik weet, dit hoort zo), en toch nét wat te simpel. € 5,-
ninajojo: Wauw, deze is echt prachtig! Ik vind de dieren echt onwijs, alleen het poppetje stoort mij een beetje. Deze is helemaal niet realistisch, terwijl ik dat juist wel graag had gezien bij dit schilderij. € 45,-

Pag 8

Oliebeer: wat een prachtige tekening! Ik heb weinig op te merken, al kan ik daar natuurlijk helemaal naast zitten. Mischien dat de oren wat groter mochten. € 50,-
astridjhu: Vooral de tweede vind ik werkelijk prachtig! De eerste lijkt een rare plek te hebben net onder de wang, op de hals. De tweede vind ik prachtig, al had ik de neus liever iets donkerder gehad. Gemiddeld; € 40,-
Wuis: Deze vind ik al een stuk mooier dan de vorige die je hebt gepost. € 50,-
koetje10: Alsof ik tegen een foto aan het kijken ben! Prachtig! Al had het rechter oog iets donkerder gemogen. € 30,-

Later meer taxatie's!

_Bitje_

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:33

marie: waar is dat mee gedaan? :oo

marie16

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:40

_Bitje_ schreef:
marie: waar is dat mee gedaan? :oo

Met een Tekentablet(wacom bamboo fun) en een muis :)

koetje10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-10 19:46

lovelanga: Mooi hoor! alleen kijk ik een beetje raar tegen het stukje onder zijn neus aan. Wat daar mee is kan ik niet precies aangeven. alweer niet :+ Knip het papier bij en hij is bladvullend, maar op een kleiner formaat :P Ik zou er denk ik €20 voor over hebben, als ie op groot formaat en bladvullend was, €30.
Marie16: is dat digitaal!! wow. Wat ik erg jammer vind is dat het gezicht en de achtergrond erg mooi zacht zijn en echt heel erg echt lijken, maar het haar echt heel erg nep lijkt. Dat soort mij zoooo! maar je geeft al aan dat je daar nog even mee moet oefenen. Ga zo door!! €30

En ik ben echt blij met mijn taxaties :D bedankt iedereen!! ook voor de leuke onderbouwingen! *D

heathfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 16:37

westen horse and rider...
okey die cowboy kun je beter weg laten :+

Afbeelding

is op een a4`tje

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 17:00

Heathfield taxeer je zelf ook eerst even? :)

Lontje

Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 12:54

Houden jullie er rekening mee dat taxeren makkelijker wordt als je het formaat en het materiaal beschrijft waarmee je je werk gemaakt hebt.

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 13:17

Hé, Ik ben al lang niet meer bij, maar ik wil binnenkort wel weer wat werkjes gaan plaatsen.
Dus ik zal ook eventjes zo vriendelijk zijn om te taxeren

Pag 1:
HD: Ik vind dit wel een van de leukere tekeningen. Maar ik vind ze niet speciaal, en zou er zelf m’n geld dus ook niet aan uitgeven. Dus 5 euro. (Als het mijn pony zou zijn)
Bitje: Ik had deze al gezien, ik vind hem erg leuk geworden, maar ik vind deze er wel een beetje afgeraffeld uitzien op sommige plekken ( door de streperige lijnen hier en daar) dus 25 euro
Casperzot: De verhoudingen lijken te kloppen, Alleen ik vind het jammer dat het een beetje krasserig is ingekleurd (bedoel ik niet als kritiek hoor!) Je mag wel wat gedurfder worden met contrasten! 15 euro
Wuis: Ik heb lang niet al je tekeningen gezien, maar ik vind je erg vooruit gaan. Dit vind ik een erg mooie tekening! De neus/lip (hoe noem je dat bij een hond) lijkt me wat te groot? Maar toch 40 euro hoor!
Horse-Art: Wauw! Wat een mooi portret.! Als dat mijn paardje zou zijn zou ik hier wel 50 euro voor willen geven hoor.
Justine: Het begin is er zeker weten, ik vind de verhoudingen helemaal niet slecht. Maar het lijkt alsof je de hele tekening hebt ‘dicht gesmeerd’. Je mag zeker weten meer kleur gebruiken. Nu nog even niets dus.
Rock: Ik vind de lucht erg mooi geworden. Ik zou er 15 euro voor willen geven.
Kyno: Ik vind hem een beetje blokkerig ingekleurd., en op sommige plekken zelfs een beetje krasserig. Maar toch vind ik hem goed lijken. 10 euro.

Pag 2
Wuis: leuke kat.
Al vind ik het storen dat je overal ongeveer evenveel door de witte kleur heen kan kijken, er zit wat weinig diepte in. (Maar die ogen. WAUW!) 30 euro
Denise:1. Wauw. Super werkje. Ik vind de kleuren heel mooi, jammer dat het alleen een staart is. Daardoor zou ik het niet willen kopen.
2. Bij deze vind ik de kleuren iets minder, maar wel fijn om naar te kijken. Dus 20 euro.
Wuis: Mooi hoor! 30 euro
Amanda: Ik vind jou werkjes steeds mooier worden. Hierin zie je nog heel erg jou streepjes stijl, dat vind ik wel wat jammer. Maar toch vind ik hem goed gelukt.
Bokker88: Ik vind hem een beetje slordig ingekleurd, er mag ook iets meer contrast in. 10 euro
BlackDancer: Ik mis wat details. En de kat kijkt een beetje boos :P Verder erg mooi hoor. $10
Fnanne: Wauw! Zeker $30

Ik ben wel benieuwd hoeveel jullie mijn tekeningen waard vinden. Het zegt natuurlijk niet zoveel, maar het is voor mij handig om te weten.

Afbeelding
Hier zit de tekening al in een lijst. vandaar de weerspiegeling. ik heb nog wel een andere foto, maar daar heb je de grond er niet bij..
De tekening is met Conté a paris gemaakt (pastel.)
Op Mi Teintes papier, het formaat is A3. Er zitten heel wat uurtjes werk in..
Liefs, Leonie.
Ik zal straks nog verder bij taxeren!

heathfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 14:35

oh jah sorry :')

pag.7

wendyoost:

mocht wel wat "dichter" en wat meer contrast, en het oog lijkt wat dood, 35 euro

ninajojo:

niet mijn stijl :+ verder wel leuk gelukt, 20 euro

wuis:

heel mooi gelukt!!! alleen de verhoudingen kloppen niet helemaal... de oren.
het bondje is goed gelukt! 35 euro

horseydude:

absoluut mijn stijl niet :o sorry 5 euro :+

femkeroosje:

heel schattig/simpel. maar wel leuk, 15 euro

pag. 8

oliebeer:

heel mooi gelukt! de achtergrond is wel wat kaal, 30 euro

astridjhu

bij de bovenste: hier konden de overgangen wat beter, 20 euro
onderste: de manen lijken niet als haar, de overgangen zijn hier beter!! 25 euro

wuis:

heel mooi gelukt!!! 55 euro

koetje10:

ik vind `m heel leuk :D

Staat niet bij hoe groot ie is, toch wel 30 euro denk ik :D

xdonja:

niet mijn stijl, contrast lijk idd wel weg;), 20 euro...

loveangela:

klein hondje op groot papier;)

hij is wel leuk gelukt!, 25 euro

pag.9

marie16
+:)+ echt mooi!!! 40 euro!?
ik weet het niet echt bij mensen :')

leonieL:

heel mooi!!
dat neusje van et veulen is wat klein, maar het valt niet heel erg op!!!
20 euro ong.?!

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 17:16

Pag 6

_Bitje_: de kleuren vind ik erg knap gedaan. € 30,-

Pag 7

Wendyoost: €30,-
ninajojo: Een prachtige tekening, en mooie kleuren! € 25,-
Wuis: € 45,-
HorseyDude: Ik moet heel eerlijk zeggen dat deze style mij niet zo aantstaat, dus helaas ga ik niet taxeren.
FemkeRoosje: Persoonlijk zou ik hier niet veel voor geven, €5,-
ninajojo: Wauw,echt prachtig! € 45,-

Pag 8

Oliebeer: wat een mooie tekening! € 50,-
astridjhu: Vooral de tweede vind ik werkelijk prachtig! De tweede vind ik prachtig.ongeveer € 40,-/€45,-
Wuis: Mooi. € 50,-
koetje10: heel erg mooi! €30,-

en die van mij?
Afbeelding

Grafiet op A3, helaas is de kwaliteit erg achteruit gegaan, en lijkt de tekening erg krasserig. In het echt zijn de overgangen mooier, en de foto is een beetje in een rare hoek genomen, maar ik heb de tekening weggegeven.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 10:25

pag. 8:

Lovelanga: ik zou de hond uitsnijden zodat je wat minder papier overhoudt.
Ik mis ook nog wat diepte, rond de neus en onder de kin met name is het nogal wit terwijl daar wat schaduw kan worden aangebracht.

Donja: Ik mis diepte.

Wuis haflinger: sprekend portret, mooi zacht, neus is ook mooi uitgewerkt. Structuur van de wang en de spieren op de kaken klopt alleen niet. Rond de 50 euro. (Mis geloof ik het formaat dus kan nog anders zijn. ;) )

pag 9.

heathfield: meer oefenen met verhoudingen,veel schetsen maken, en daarbij minder letten op het 'mooie' resultaat, dan op zoeken naar de juiste verhoudingen en richtingen in je tekeningen.

leonie en mariskalove: zelfde commentaar.

In het algemeen wordt er teveel aandacht aan het 'invullen' en 'natekenen' besteed en te weinig aan echt ontdekkend schetsen, al tekenend zoeken naar de goede verhoudingen en structuren.
Eens met je schetsboek in het weiland gaan zitten en veel snelle schetsen maken kan je in korte tijd veel verbetering opleveren! (en het is lekker weer.)

In mijn ogen zijn de nu door mij getaxeerde werken, behalve die van Wuis, nog niet taxabel omdat ze simpelweg van tekenaars komen die nog veel meer oefening nodig hebben. :)

LeonieL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 21:23

ralandin: Ik heb respect voor je mening hoor, maar hoe kan jij aan 1 tekening zien of iemand nooit gewoon schetst? Ik schets best wel veel, maar ik plaats écht niet al mijn schetsen op het internet, en al hélemaal niet in dit topic.

Ja, ik heb nog véél oefening nodig, maar ik denk dat dat voor iedereen hier geld. en dat bij niemand de verhoudingen 100% zijn. en dat hoef je ook niet te verwachten van een tekening die je voor je plezier maakt, en gewoon voor de gein even op bokt zet. (nogmaals, dit is geen verdediging ofzo hoor, maar gewoon mijn mening)

Dowski

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 21:35

als iemand veel schetst, dan is er een proces (als het goed is) en zie je verbetering. Ik vind ook dat het bij veel mensen hier lijkt alsof ze iedere nieuwe tekening hier neerzetten en dat is jammer. Misschien neem ik het topic te serieus en erger ik me er teveel aan, maar niet iedere tekening die je voor je plezier maakt zet je meteen in een taxatietopic neer, die zet je dan op UK neer in een eigen topic waar er uitgebreider op gereageerd kan worden.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 10:51

@Leonie:

Ik kan inderdaad niet aan 1 tekening zien hoeveel iemand schetst, maar wel zijn tekenvaardigheid beoordelen, en dus ook een raad geven om nog véél meer te schetsen. Doe ermee wat je wilt...
Ik ben het met Dowski eens.

Overigens is niemand ooit uitgeleerd als het om tekenen gaat en perfectie bestaat niet.

AliesMeijer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 18:53

Pagina 2
Wuis - €20,- Ziet er goed uit :) , jammer dat er niet nog iets meer details in zitten. (met name de witte vacht vind ik nog wat leeg)
Alena- €25,- Leuke eigen stijl! Jammer dat er bij de hals heel anders is gewerkt dan bij de rest van het hoofd.
_Denise_ - 1. Prachtig! Misschien had je de linkerkant van de vis nog iets langer laten doorlopen en iets minder abrupt laten eindigen. Dan lijkt het wat minder afgehakt en wordt de compositie naar mijn gevoel ook wat meer in evenwicht gebracht. €40
2. Mooi! De zijvinnen lijken alleen iets te veel op mensen/paardenharen naar mijn idee. €40
Wuis- €30 heel erg mooi!
Amanda- De verhoudingen lijken goed te kloppen. Van de achtergrond ben ik niet zo'n fan, maar voor de rest mooi! :) €15-20
Bokker88- Jammer dat de verhoudingen niet kloppen. Met schaduw etc. al wel heel goed gewerkt! €10
Blackdancer- Mooi! Jammer van de vegen op het papier en het kleine formaat. €30
Fnanne- Geweldig! Die lieve blik en het zachte neusje zijn echt super. €100 + (maar vooral de + :D , ik vind het heel moeilijk werken boven de 100 euro te taxeren. Maar iig niet onder de 100 dus.)

Pagina 3
Pebble- Mooi groot formaat, en een nette tekening. Er had van mij iets meer contrast in gemogen. €20,-
Red_Savage - Niet mijn smaak, maar wel echt een super goed uitwerking etc. €70
Wuis- Mooi! De verhoudingen van het paard kloppen her en der niet helemaal, maar wel een hele mooie tekening. Ook de ondergrond ( het gras met de bloemetjes) vind ik heel goed gelukt. €45,-
Horseydude- Leuk met dat schuine kader, er zit beweging in! Jammer dat er iets minder van je eigen stijl in zit dan anders. €20
Saar_ - Jammer dat het papier nog een beetje te zien is. Je kunt beter gelijk al een zwart papier/karton gebruiken. Ik vind de tekening iets te grof. €15
Bitje- De haan zelf vind ik super gelukt! De achtergrond wat minder. €25
Wuis- 1. €30
2. Het gras met bloemetjes vind ik weer super! Het paard en de bergen bij deze iets minder. Mooi formaat. €35
Bitje- Jammer van de groene achtergrond. Hier had je iets meer aandacht aan mogen besteden. :) €15
Wuis- €10 , de kaak oogt een beetje raar/te bobbelig.
Bitje- Heel mooi €30
Koetje10- €35

De rest doe ik een andere keer :)

Hier een paar van mijzelf.

Olieverf op 40x50 doek.
Afbeelding

Grafietpotloden op A3 formaat. (fabriano papier)
Afbeelding
Een slechte foto, dus hier nog 1 in link, het zit een beetje tussen deze 2 foto's in.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-RLDEYA3F-D.jpg

Pastel op A3 formaat. (mi-teintes papier)
Afbeelding

__Karlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-10 22:33

pagina 8:
Oliebeer: prachtig plaatje! Ook heb je een mooie herkenbare stijl, erg leuk om naar te kijken! :) 30 euro
Astridjhu: Ik vind de eerste wat te hoekig, niet helemaal super. 10 euro. De tweede vind ik wel iets beter,
alleen mis ik hier wat diepte in, zoals bij de oren. 20 euro
Wuis: leuke tekening! Het ziet er heel zacht en echt uit. Fijn om naar te kijken. 50 euro
Koetje: knap dat je dit met kleurpotloden kan! Probeer er iets meer verschillende kleuren in te doen, zoals blauw en paars
enz. 15 euro
Xdonja: Probeer er wat meer contrast in aan te brengen, het is niet erg om te zien dat het met potlood is getekend, het
hoeft allemaal niet glad en egaal te zijn :) 10 euro
Lovelanga: Leuk plaatje! Alleen jammer dat hij wat klein is. 20 euro

Pagina 9
Marie16: ik vind het heel knap dat mensen zulke digitale tekeningen kunnen maken, maar heb er geen verstand van hoe je dit zou kunnen
taxeren, daarom laat ik dit aan de anderen over
Heathfield: hele leuke tekening, ik mis alleen nog een achtergrond :P 20 euro
Leoniel: is Sammievriend jouw voorbeeld? :P ik herken wel wat van haar kleurgebruik in jouw tekeningen. 15 euro
Mariskalove: door in verschillende richtingen te arceren, kan je meer diepte creëen. Verder een leuke tekening! 10 euro
Aliesjeh: prachtig schilderij. Wordt niet saai om naar te kijken! 50 euro. De tweede vind ik ook erg mooi, alleen het
hoofddoekje lijkt niet helemaal te kloppen. 35 euro. De derde is ook weer helemaal in jouw stijl. 35 euro

En nu weer een werkje van mij, in opdracht gemaakt voor Huiswerkbegeleiding De Ezelsbrug
Afbeelding

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 16:12

__Karlijn__: heel gaaf! ik weet niet hoe groot hij is maar ik denk zo ong. wel 75,-
aliesjeh: 1e (arabier) erg mooie style, ik denk wel zo'n 55,- :j
2e (grafiettekening), heel realistisch, echt net echt! zeker wel richting de 80,- voor de liefhebber :j
3e (het paard) deze vind ik minder, er klopt iets niet helemaal en ik vind die donkere schaduw strepen wat
raar dus ik denk 30,-
Mariskalove: het is al een mooi begin, maar verdiep je meer in je voorbeeld, ik zou het nog niks geven :)
LeonieL: je hebt je eigen style, leuk :D , maar niet alles klopt hier nog , 20,-
Heathfield: leuke tekening :j, maar hij is nog niet compleet , 20,-

nu mijn tekening op A3 met pastelkrijt,
(het paardje van Minjon)
Afbeelding

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-10 16:24

Hallòòò , ben ik ook weer na een hele lang tijd :)
Het is niet mijn beste werk, maar wou hem toch even plaatsen

Een indiaan op Houten panelen. Aqriel.
Plus minus 60 x 80 , misschien paar cm groter.

Afbeelding

En dan zal ik even wat gaan taxeren :)

Pagina 6

Bitje, deze vind ik gaaf, weet niet waarom :D spreekt me gewoon aan, vind het lijf erachter niet zo mooi gedaan, 50 euro
Malenka, Moooohooi. Jij kan tenminste echt schilderen ! denk dat je hier zo'n 200 voor kan vragen(aan degene van wij het paard is). Waarschijnlijk vraag jij stukken meer voor je werk ;)

Edit : zie nu dat hij niet zo heel groot is, maargoed, laat het hoge bedrag staan, maar ikzelf zou er dan +- 100 voor geven

PAGINA 7

wendyoost : ja deze vind ik wel leuk :) hier hou ik wel van, lekker simpel, alleen het oog... dat weet ik zo nog niet . 45-50 euro
wuis, Leuk ! zitten leuke dingen tussen ( ik hou van dat krasserige ) en wat mindere, bv het rechteroor, voor ons links :D 45-50

PAGINA 8

Oliebeer : Leuke tekening, hoofd / hals mooi, schouder mist voor mij iets, 20 euro !
Astridje : het zou zeker jou stijl zijn, maar ik vind dat je harde lijnen op zo'n paardenhoofd tekent, het oog etc wel mooi :) beide + 30
Wuis : straalt wel iets leuks uit, lekker zacht :D wel vind ik de linker kant van het hoofd nog niet klaar, meer diepte er in gooien ! + 40 , +50 bij meer diepte
Koetje : leuke tekening, van mij mag je meer kleur gebruiken om hem nog sprekender te maken ! 25 euro
Donja, vind hem te 'braaf' meer contrast erin gooien dus ! vind hem nu nog wat saai, 15 euro

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 14:23

Geen mensen die taxeren (A) ??

kan zijn dat ik wat overgeslagen heb, dan meld u het maar als ik die alsnog ff moet doen !! :D

heathfield

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 16:54

ik zal de nieuwe ff taxeren :D

mariskalove:
mogen veel mooi detais in!!! verhoudingen kloppen ook niet helemaal.
€13,00

aliesjeh:
1e: heel mooi gelukt!!! ik vind de "stofwolkjes" bij de achtervoeten niet echt mooi gelukt. gaat te veel recht vooruit.
€ 35,00
2e: ook al zo mooi!!! heel kanp gedaan! vind alleen de achtergrond niet mooi... links helemaal zwart rechts helemaal wit. zit geen overgang in. het stoort verder niet heel erg hoor ;)
€ 45,00
3e: ook leuk gelukt! lijkt alleen dat de oren op de manen zitten...
€ 30,00

__karlijn__:
hijs echt heel leuk! niet veel op aan te merken
€ 35,00

_bitje_:
ik vind de neus wat raar, onder het neusgat zit een streep die te veelm opvalt. ik vind de achtergrond een beetje druk. het hoofdstel en het oog is heel mooi gelukt!
€ 20,00

lalunamyo:
die is echt gaaf! omdat ie zo groot is denk ik wel
€50,00 ong :D