Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Judith_ schreef:Ik heb het topic voor het grootste gedeelte door gelezen en het lijkt mij erg leuk om mee te beginnen. Gewoon sieraden maken als hobby, niet voor de verkoop. Ik heb het alleen nog nooit gedaan af gezien van kralenrijgen op de kleuterschool.![]()
Wat is makkelijk om mee te beginnen en wat is er allemaal voornodig? Ik vind de anemonentechniek erg mooi en ook de jasseronarmbandjes.
holly schreef:Whaha, hier is het andersom. In de vrije momentjes juist geen kraaltjes.
Ik wil ooit nog eens zoiets maken. Vind het mooi, maar het neemt aardig wat tijd in beslag (tenminste dat denk ik)
Heb je het ontwerp ook zelf bedacht?
Wat bedoel je trouwens met de steen is te groot?
Te groot in 'hoogte' of te groot 'voor de ronding'?
tamary schreef:Weet iemand hier een webwinkel die ook ringen verkoopt om dromenvangers mee te maken?
N.a.v. site die ik langs zag komen met daarin het net van een dromenvanger uit staarthaar wil ik weer wat met haar van mijn pony doen. Armbanden etc. draag ik zelden en sleutelhangers raken bij mij in de verdrukking. Dromenvanger kan mooi boven mijn bed (hangt nu een gekochte, maar een eigen gemaakte is een leuk project).