Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janique schreef:Eerlijk gezegd en het is de waarheid: deze LEEK makkelijk maar hij was in feite echt BEREMOEILIJK! Had steeds de kop van Meeko verkeerd en omdat ik zonder raster werk, was het nóg moeilijker! (vreselijk veel gummen, gevloek, gescheld en getier!!! Kop was steeds te plat -- platgedrukt dus. Pas na veel gummen had ik het goed.) Stond zelfs op het punt van opgeven!!! Makkelijkste deel... waren de tanden, méér niet.Ik kan niet wachten op wat eigen platen Horseydude! Volgens mij heb je nu wel een aardig idee van hoe simpel deze figuurtjes opgezet zijn, in feite zijn het maar een paar lijntjes. Dat kun jij ook hoorDeze zou ik omdat het een bestaand figuurtje is niets voor geven
Dowski schreef:en persoonlijk zou ik geen geld geven voor een overgetrokken tekening.
Wendy15 schreef:Daarbij zijn hier weinig mensen die écht kunnen taxeren en het zijn voornamelijk gewoon meningen gebaseerd op persoonlijke smaak, werktijd en materiaalkosten. Dus als mensen moeite doen om jouw werk te taxeren is het wel zo sociaal om ook wat moeite te doen voor een ander.. Want tja, als iedereen alleen zn eigen werk neerzet maar geen anderen taxeert wordt er weinig getaxeert he
_San87_ schreef:Assepoester: De eerste keer met pastelpotloden? NetjesIk snap dat het aftasten is, maar imo had je veel meer kleur kunnen gebruiken. De paard heeft een mooie attente blik, ik had het oog liever nog wat sprekender gezien. Verder vind ik wel dat je goed gebruik maakt van de techniek, vooral de schouder en de achterhand vind ik erg mooi gelukt. In het hoofd mis ik veel detail en de manen vind ik niet heel mooi neergezet. Tussen de 25 en 35 euro.