Bimmerd, leuk plaatje weer. Aparte houding maar erg goed weergegeven, en al op erg gave manier vacht en schaduw aangegeven. Benieuwd als deze af is, maar hij zou nu ook best voor af kunnen doorgaan
Fnanne, zouden we niet ooit een keer treintoeren om dat te oefenen/uit te testen?

Die van gister doet me denken aan Sleipnir, met zoveel benen

Die van vandaag vind ik heel gaaf. Prachtig zo met die kleurvlekken. Past wel bij het paard ook.
Pluizebolpum, het schijnt dat ik dit keer dan een moeilijke uitgezocht heb?
Misschien een echte poging doen nu die af is?

Ik ga nog niet zeggen welke het is, maar je zit wel in de goeie richting
Ik vind inderdaad ook dat je omschrijving je paard totaal geen eer aan doet

Ik vind hem juist tof!
Staartje is gewoon wat overbelicht, of hij heeft bij een staartkauwend veulen in de wei gestaan. Enige is dat ik zijn oogje hol vind, net of hij geen oog heeft

Die van vandaag vind ik ook gaaf, doet me wel denken aan die hevige bliksem de hele tijd. Zie een beeld voor me van dat paard wat door de hemel rent in volle galop en bliksem veroorzaakt

Ik mis alleen een klein stukje rug.
Je zou toch denken dat als je de hele dag thuis bent, en van je baas niks mag doen (als in werken) dat je dan uitgebreid tijd hebt om te tekenen, aangezien je dat ook prima in bed liggend zou kunnen doen

Niets is dus minder waar, want concentratie heb ik dan weer veel minder. Wel een hoop bokt topics bijgelezen en films gekeken enzo, en toch nog min of meer de tekening af gekregen, al vind ik dit niet mijn beste werk ooit

Kleurtjes werken niet helemaal samen, maar zijn meer vlakjes op zich. Nou ja...
Het benauwde weer is overigens best wel extra prut als je zelf benauwd ben, ik hoop zo dat alles morgen afdoende over is. (ben niet zo goed in ziek thuis zitten dus, gelukkig heb ik die benauwdheid tegenwoordig bijna nooit meer

)
Coloursoft potloden op A4.
De M is van...:
[ [url=m/Q8mQeH.jpg]Afbeelding[/url] ]