Heb 3 dozen stof, een grote tas vol knopen en 2 rollen fluweel gekregen Uit een opheffing van een dure designer. Fluweel en een deel van de stoffen, knopen en vlieseline hou ik. Rest van de stoffen gaan mee naar naailes en mogen medeleerlingen uit kiezen
Ja dat is gebruikelijk bij ons ligt meestal wel wat spul waar anderen niets aan hebben. Maar het is wonderlijk hoe iemand anders het wel leuk vind of kan gebruiken
Zat hele mooie donkerblauwe en groene fluweel bij ik zie prinsessenjurkjes
Ben benieuwd hoe hij uit gaat pakken heb groene buitenstof en een groen/paars/blauwe voering gehaald. Lang leve het couponnen gedeelte op de markt. 8 maart maar even naar de haarlemmermeer toe om te neuzen
Giolli
Zeg maar Ber!
Geplaatst: 25-02-20 17:19
Mijn moeder is bezig met dit jasje voor mijn dochter:
Hij gaat groen worden met een binnenvoering.
En ik heb deze stof gehaald voor het jurkje dat ik ga maken.
Wel leuk om weer actief bezig te zijn, ik ben minder gaan werken.
De couponnen van de markt zijn héérlijk om te neuzen. Ik hoop steeds te veel.
Ook schattig Heb ook serieus veel stof ligen al probeer de laatste tijd ook wel weg te naaien. Binnenkort eens een voorraadje babypakjes maken voor kraamvisites
In augustus ben ik bevallen van een meisje en daarom had ik héél lang verlof. Het leek me leuk om tijdens m'n verlof iets nieuws te leren. Dus ben ik eind vorig jaar op naailes gegaan. Inmiddels maakte ik een kerstpakje voor haar (en mijn mama upcyclede bijpassende bloesjes voor mijn jongens), wat strikmutsjes, en een vest voor mijn zoontje. Ik ben nu bezig met een jumpsuit voor Karlijntje. Helaas begint vanaf volgende week het gewone werkende leven weer, dus dat wordt sprokkelen qua naai-uurtjes.
Feestkleding:
Een vest (Farbenmix Pablo):
En van dit stofje maakte ik al strikmutsjes en nu een boxpakje:
Nog een Tiger Strampler gemaakt Voor de rest ligt er nog een cardigan en twee truitjes voor de kids klaar om in elkaar gezet te worden, maar dat komt zaterdag avond als ik weer naar de naaiclub ga!
Ik in onze huisartsenpraktijk graag stoffen gezichtsmaskers gaan gebruiken. (zie mijn profiel voor het uitgebreide verhaal). Is er iemand in dit topic die mijn daar bij zou willen helpen?
Ik ben vandag voor het eerst sinds heel heel lang weer achter mijn machine gekropen maar hij liep steeds vast. Ik weet niet meer hoe ik de instellingen kan veranderen zodat hij daar mee ophoudt
Oh... wat lief van je. Ik ben helaas niet zo ervaren en door het virus zijn mijn lessen gestopt, maar er zitten zeer ervaren naaisters hier. Misschien kunnen Marcoborsato of Keet jou helpen.