Pfoe, nog 16 van de 73 rijen te gaan van mijn knoopkussen. En dan ga ik weer wat nieuws proberen.. borduren! En voor de winter komt er ook weer een op nummer schilderij!
ItsMe2
Geplaatst: 04-07-14 19:18
Hier even mijn projectje dat nu af is: Even in een linkje..
Och, wat een snoepie! Leuk joh! Borduren is mij iets te veel priegelwerk, denk ik, hehe, maar ben benieuwd naar je projectje! Ik doe momenteel even niets creatiefs, maar als het WK weer afgelopen is pak ik het schilderen wel weer op.
Anoniem
Geplaatst: 24-08-14 21:55
Hoop dat ik hier ook mee mag kletsen Tijdje terug een schilderen op nummer set gekocht, een vrij makkelijke van 2 paarden... Maar ben nu echt verslaafd! Ben nu bijna op de helft en zit wat rond te kijken op verschillende sites die zulke schilder op nummer pakketten verkopen... Maar wat ik zoek zit er niet bij. Zou namelijk graag 1 willen maken van koeien, maar kan deze nergens vinden... Iemand ooit eens gezien en die weet waar ik moet zijn?
Koeien? Oef... Nou, dat zou ik zo 1 2 3 ook niet weten. Kan me niet herinneren er ooit eentje gezien te hebben. :-(
Maar welkom, en klets vooral mee! Het schilderen staat op een laag pitje nog bij me, al heb ik wel nog een paar nieuwe PbNs gekocht, dus na de vakantie maar weer goed voor gaan zitten!
Ik heb er ook helaas nooit 1 kunnen vinden van koeien, want zou zelf ook heel graag een mooie PBN van koeien hebben!
Maar idd, welkom!
Ik heb deze week nog vakantie en zit lekker thuis een weekje dus voor mij veel tijd om te gaan schilderen. Weer wordt toch niet denderend dus veel zal ik niet buiten zijn. Zal binnenkort eens een foto uploaden want heb al heel lang niet laten zien waar ik mee bezig ben haha
sharinde
Geplaatst: 19-10-14 20:32
Hoi,
Ik heb dit forum al een tijd gevolgd,en ben er na lang zoeken uit hoe ik hier ook berichten kan plaatsen. Alleen nu is het een beetje stil hier Ik hoop dat het binnenkort weer wat drukker gaat worden. Maar ik ben nu ook aangestoken door dit virus en heb de volgende schilderijen bestelt, kan niet wachten tot ze binnen zijn.
Ook toevallig, ik heb dit weekend voor het eerst in tijden echt weer aan een painting gewerkt. Vakantie voorbij, dagen worden korter, dan kriebelt het weer... en over twee maanden is het alweer kerst, dus moet mijn christmas painting nu toch wel eens afgemaakt worden.
Ik ben heel september in de VS geweest, letterlijk tientallen hobby winkels afgeweest op zoek naar PbN. Michaels, Jo-Ann's, Hobby Lobby, Hobbytown USA enz. Wat een geweldig land is dat toch voor hobby fanaten. Ik had al een enorme collectie, maar nu heb ik zoveel paintings liggen dat ik ze nooit meer allemaal afkrijg, denk ik. Oeps.
Lol ik ken het probleem Ik zie ook elke keer mooie en dan wil ik die ook hebben, maar ik wordt gelukkig wat geremd door mijn man. Ik ben begonnen met een van bruynzeel vorige maand ofzo, maar die ga ik echt niet meer afmaken wat een ramp die verf. Ik ga nu braaf wachten tot mijn paintworks binnen zijn, gaat nog wel even duren denk ik. Met welke ben jij nu bezig Dallista ? Ik wilde dolgraag dat luipaard hebben waar Nerwen mee bezig was maar die kan ik helaas nergens meer vinden Het schilderij van die zwarte lab heb ik besteld omdat we in april dit jaar onze kruising labrador, rotweiler totaal onverwachts hebben moeten laten inslapen. Alleen ik heb geen mooie fotoos van haar
Oja dat is waar ook je cristmas painting die je niet ging showen omdat je er kerstkaarten ofzo van ging maken jammer vind het wel leuk om die mooie schilderijen updates te zien.
Hij is bijna af, rotding (van Schipper, eerste en laatste keer, die verf is verschrikkelijk IMHO).
Ik ken het probleem van een painting niet meer kunnen vinden. Ik heb overal gezocht naar de grey stallion (had het leuk gevonden om hem nog eens te maken, mijn eerste was mooi, maar ben nu een stuk meer ervaren erin. Helaas helaas, nergens te krijgen.
Oh is schipper niks ? Had het er net met mijn man over om een schipper te bestellen, als overbrugging tot mijn paintworks binnen zijn. Maar kan dus beter gewoon geduldig afwachten ? Ik las trouwens dat het ongeveer 2 weken duurt voordat paintworks binnen is, maar tellen jullie de weekende er dan gewoon bij ? Of 14 werkdagen ?
Paintworks komt uit de VS, meestal economy, kan anderhalve week duren, kan twee weken duren, kan langer, kan korter... je moet maar net beetje mazzel hebben. Ik zou niet op een weekendje meer of minder kijken.
Schipper, tja... over het algemeen is men hier in dit topic altijd heel enthousiast over hun paintings. Zelf is dit mijn eerste, en zoals gezegd, ik waag me er niet meer aan, tenzij ze echt een keer een afbeelding hebben die ik niet kan weerstaan. Misschien had ik gewoon een slechte batch verf, maar als ik elke paar dagen weer een kwast heb verprutst ermee, dan gaat bij mij de lol er snel vanaf. Bovendien schildert het gewoon niet fijn. Dan moet ik de verf zo enorm gaan verdunnen, en dan dekt het niet goed meer.
Ok heel erg bedankt voor je reactie Ik ga wel met smart zitten wachten op de paintworks uit de vs. En hopen dat hier af en toe nog wat updates worden geplaatst van schilderijen
Sharinde, wat leuk dat je ook bezweken bent voor de Paintworks schilderijen! Ik ben echt groot fan van ze, zo gedetailleerd en heel erg fijn schilderen
Dallista, blijf het jammer vinden dat de Schipper zo tegenvalt. Ik heb ook al zo vaak in de winkel gestaan met 1 in mijn handen en zo getwijfeld of ik hem mee zou nemen. Maar elke keer toch niet gedaan haha. Wellicht nog een keer in de toekomst
Heb zelf al tijden niet geschilderd, maar vanaf volgende week wil ik het weer oppakken. Vanaf dan zal ik ook weer wat updates plaatsen. Nu eerst hard aan de studie, tentamen week deze week.
Wat jammer zeg dat de schipper je zo tegen valt.! Ik vind ze echt super fijn.!
Ik ga vandaag of morgen ofzo weer eens verder proberen te gaan..
Dallista
Geplaatst: 21-10-14 12:37
Ach, voor een keertje is te overzien, maar voor mij hoeft het gewoon niet meer. Lang leve paintworks.
Zit trouwens ook te wachten op een paar PW paintings uit de VS en eentje (?) van dat andere Amerikaanse bedrijfje, kan alleen niet op de naam komen. Ik had ze voorafgaand aan de vakantie naar een vriendin laten sturen en vanaf daar heb ik ze heel goedkoop naar mezelf gestuurd. Had de ruimte in de koffer nog nodig, en wilde het niet een maand meeslepen. Duurt alleen meestal zo'n anderhalve maand... Maar ja, heb geen haast!