Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseyDude schreef:als ik het zonder protest had gedaan was ik ook 10 a 15 euro uitgekomen, ik mis een klein beetje het echte van een tekening. dat het er dier van het vel af springt en dat je het bijna vast kan pakken._San87_ schreef:HD, jij taxeert zelf tussen de 12 en 15 euro voor werken die technisch beter zijn dan die van jou. En toch vraag je je af waarom iemand 10 euro voor jouw werk geeft? Hoewel ik zelf nooit de taxaties van anderen tegen diegene zou gebruiken (wat mariekeoo wel doet), kan ik me wel voorstellen dat een dergelijke taxatie niet leuk is om te horen, vooral omdat deze gewoon niet realistisch is!
Misschien moet je proberen realistischer te taxeren. En vooral ook meer te taxeren, want drie taxaties is wel heel karig en eigenlijk zou je geen taxaties van anderen mogen verwachten voor deze zeer minimale moeite.
Deviltjuh, ik vind de pony die je hebt getekend op bepaalde punten heel mooi gelukt. Je laat zien dat je best goed de techniek in de vingers hebt. Wat ik dan wel jammer vind, is dat de verhoudingen wat zoek zijn (lange rug, korte benen), ook vind ik het jammer dat je geen ondergrond hebt getekend. Verder vind ik het natuurlijk echt een heel tof cadeau! Een tekening als dat is denk ik 25 euro waard.
Nou, heb ´m heel wat aangepast net, toch ben ik dagen bezig geweest om AL die haartjes met een fijn kwastje erop te zetten. (zeur ik weer?) Maargoed. 10 Euro is een best wel mooi bedrag, al is het onder een klein protestje... En ja, ik had eigenlijk on second thought wat hoger moeten taxeren.
Lauraa schreef:Al dat gedoe met die taxaties.. Als je niet zo goed bent in taxeren, geef dan gewoon even je mening over het kunstwerk, wat je ervan vindt, zonder er een prijs bij te zetten. Dat is iig veel beter dan onrealistische taxaties.
Century schreef:Nou, je wensen worden gehoord: de lucht gaat nog anders worden en bij de ogen komt ook nog wat... alleen ben ik mijn hele fijne kleine kwast kwijt waarmee ik ook de vacht heb gedaan... (verdorie!HorseyDude: Ik zou meer kleur en contrast erin willen zien, met name bij de ogen - 20 euro
xTitanic schreef:30 euro voor mijn tekening vind ik eerlijk gezegd echt een beetje laag
Als je ziet dat ik voor een normale tekening 35 vraag (A3).. wat ik nu zelfs ga opslaan