Ik hoop dat iemand een foto na wil tekenen. Storende achtergrond mag natuurlijk altijd worden weggelaten. Het liefst ontvang ik even een pbtje als je evt. gaat beginnen/klaar bent. groter formaat is aanwezig.
alvast bedankt hannah41
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 26-08-12 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Twee afbeeldingen in link gezet, er mogen maximaal 2 afbeeldingen zichtbaar zijn.
EdkingEnzo
Geplaatst: 26-08-12 13:48
Iemand die deze wil na tekenen?
& een leuke uitdaging?
areke
Geplaatst: 26-08-12 21:34
Iemand die het leuk vindt mn gelderse merrie te tekenen of mn shet hengstje?
Wie vind het leuk om mijn lieve, mooie bijrijdpaard Casilla na te tekenen? Ik zou er super blij mee zijn En zou ook heel graag een pbtje ontvangen als je haar wilt na gaan tekenen
Ik vind de 2e foto 'mooier' dan de 1e die je hebt geplaatst... zo komt haar hoofd mooier uit miscchien waag ik wel een poging maar heb er nu nog 1 in de maak
Anoniem
Geplaatst: 02-09-12 18:35
Leuk topic! Wie wil mijn mooie en lieve welsh/arabier na-tekenen? Ik zal hier een foto plaatsen van haar, wil je haar na gaan tekenen mag je een pb sturen voor meer! Wil natuurlijk wel graag het resultaat zien
Ik vind de 2e foto 'mooier' dan de 1e die je hebt geplaatst... zo komt haar hoofd mooier uit miscchien waag ik wel een poging maar heb er nu nog 1 in de maak
Ik vind achteraf ook de 2e mooier Maar had toen de eerste al geplaatst haha
maria1991
Geplaatst: 04-09-12 09:22
Hoihoi,
Wie vindt het leuk om mijn twee jarige te tekenen/schilderen/welke techniek dan ook?
Bovenste afbeelding is wat donker uitgevallen door uploaden, kan m eventueel via mail oid sturen?
15 augustus heb ik mijn lieve merrie Avelyn in moeten laten slapen na een helaas niet te winnen gevecht tegen hoefkanker. Ik zou het enorm waarderen als iemand haar als model zou willen gebruiken. Ik heb enorm veel foto's van haar, hieronder een selectie welke samen een goed beeld geven van mijn speciale meisje.
Ik heb de vraag gehad om wat foto's van Lotje hier te plaatsen, heel erg leuk! Ik heb toestemming van de fotografen, maar mocht iemand de foto willen gebruiken om te tekenen zouden jullie dan de foto en de naam van de fotograaf erbij willen zetten? Dit zijn ze:
Voor meer foto's of van details die kan ik altijd maken alleen haar kleur is een beetje veranderd, dus van details die bij de veulenvacht zichtbaar waren zijn nu niet meer zichtbaar