De uitslag
* = niet goed
** = matig
*** = redelijk goed
**** = goed
***** = super
Jodie_ : Mooi gedicht, het loopt erg lekker, goed ritme. Jammer dat je wat minder afsluit, het gedicht is naar mijn idee niet gesloten. ****
Hamsterfan : Ik vind het niet echt een topgedichtje. De kleinheid en simpelheid vind ik wel mooi, maar het oogt slordig en het lijkt alsof je er eigenlijk niet aangewerkt hebt. **
EngeltjeS : Ik vind het verhaal erg mooi, maar de uitwerking wat minder. Soms stokt het ritme door bepaald woordgebruik en sommige stukjes zoals dat je 2005 noemt vind ik niet passen. ***
Hitime : Super, het klopt helemaal. Goed ritme, orgineel, helemaal goed. *****
Marjo_X : Mooi gedichtje. Soms vind ik je woordgebruik wat cliché en dat is jammer, maar op zich zit het met het ritme enzo wel goed. ****
Elaine : Orgineel is hij zeker. Ik vind het een leuk gedichtje, echt even wat anders. ***
Elaine : Een hele mooie. Ik vind dat jij rijm altijd erg goed gebruikt maar nu vind ik het jammer dat sommige woorden nogal gezocht klinken. Voor de rest vind ik hem super. ****
victorielove : Ik vind je idee mooi, maar het is het net niet. Vaak zouden de strofes veel beter zijn met net wat ander woordgebruik en eindiging. ***
Hitime Weer een hele mooie van jou. Alles klopt gewoon in het gedicht, heb weinig toe te voegen. *****
En de winnares is.....
Hitime
met haar eerste gedicht.
Ik ben benieuwd naar het nieuwe woord!