Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:CaPrIoLe`79 schreef:
Leuk om te lezen zeg! Geeft een goede richtlijn! Ik vind ook dat veel kunstenaars veel te weinig vragen voor hun werk (ook op Bokt). Daarmee associëren veel kopers een hoge prijs met een hoge kwaliteit (ik tenminste wel; 'de kunstenaar zal wel bekend zijn') en een lage prijs ook met een lage kwaliteit. Het gaat een beetje tegen de natuur van de kunstenaar in misschien, maar ik denk dat je juist beter een iets hoger prijskaartje aan je werk kunt hangen dan een laag prijskaartje. Het is een beetje wat de gek er voor geeft denk ik zo.
Toevoeging: nog een leuke boekentip: Breaking into the art world
amy495 schreef:Ik ben van plan te gaan sparen voor pastelpotloden. Ik heb alleen geen idee welke goed zijn. Welke vinden jullie fijn werken?
amy495 schreef:Ik ben van plan te gaan sparen voor pastelpotloden. Ik heb alleen geen idee welke goed zijn. Welke vinden jullie fijn werken?
Taranes schreef:Ooit had ik een klein boekje uit een reeks hoe teken je .., daar zat er ook een bij over perspectief. Misschien staat er in je bibliotheek wat of anders een boekenzaak? Ik ben bang dat er maar weinig mensen zijn die het echt begrijpen en nog minder die het duidelijk kunnen uitleggen. Als je een bouwkundig tekenaar kent kom je misschien verderEn anders gewoon proberen, ze ziet snel genoeg of iets klopt of niet.