Ik heb het realistische tekenen weer wat opgepakt. Ik ben de laatste tijd vooral buiten wezen tekenen. Met waterverf de landschappen tekenen in de wei, en de paarden voor anatomie oefeningen schetsen. Ik merk wel echt dat het mij heeft geholpen met verhoudingen, en het is een beetje quality time met mijn paard

En door de staleigenaren ben ik gevraagd om hun logo te maken nadat ik een van hun paarden (de bruine zonder bles hieronder) had getekend. Dus dat is weer compleet anders
[ [url=m/sJLjJy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik vond het tijd dat mijn oude merrie ook een nieuw portret kreeg, dus die hangt nu naast de rest op de muur
[ [url=m/1d1tcp.jpg]Afbeelding[/url] ]
En een reactie-rondje:
Ayasha: Je herder is goed gelukt zeg! Het gezicht trekt de aandacht met de ogen, en het contrast is heel netjes
Je paard met neopastel is leuk geworden! De ogen spreken er echt uit. Ik zie dat je papier wel vies is geworden, kan je dit medium gewoon uitgummen of is het pech
Seven: Wat een groot project, ik sta toch altijd wel versteld van hoe snel jij werkt

De hoofdstellen zijn echt netjes! Ik vind dat altijd zo'n gepriegel, heb je de proporties van het hoofd goed moet je het hoofdstel er nog goed op krijgen
Ook leuk om te zien dat je, ondanks dat het een ander medium is, echt een duidelijke stijl hebt.
Sheran: Hij is echt schattig!

dat losse maar toch realistische spreekt me echt aan. Daar moet je vriendin vast blij mee zijn!
Jis: hij is echt heel erg mooi geworden, en wat gaaf een expositie, gefeliciteerd!
Het is heel mooi in balans met de lichte koppen van de vinken en het donkere eromheen. Het trekt zo echt de aandacht zonder extreem prominent te zijn