[VER] Ik heb je liever dan lief…

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

trustHim

Re: [VER] Ik heb je liever dan lief…

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 10:38

Iemand het censuur stuk voor me? Helaas nog geen pb

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-22 11:18

trustHim schreef:

Als het goed is nu wel, ik denk dat je ertussendoor bent geschoten, sorry daarvoor! :o

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 16:20

@soeboenoe, ik heb je laatste post gemist en lees nu pas. Wil je die ook nog naar mij via pb sturen? Dank alvast!

En hoe kan Daniel dit toch weer doen, terwijl Syl notabene boven ligt te slapen en hun ook nog intiem waren geweest...
Ik snap dat er veel gebeurd is en ze het moeilijk heeft maar dit is sneu voor Syl..

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 16:30

En wie zegt dat Syl niks heeft gehoord :?

Pharootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 20:35

soeboenoe schreef:
trustHim schreef:

Als het goed is nu wel, ik denk dat je ertussendoor bent geschoten, sorry daarvoor! :o

Zou ik die ook mogen? Ik heb hem ook gemist :)

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 22:14

Mag ik ook nog een pb? *\o/*

bora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 08:24

Mag ik ook een pb

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 15:13

Ik had ook nog niet gehad :D

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 15:32

Heb je wel een PB gestuurd naar de TS? Daar heeft ze uitdrukkelijk om gevraagd zodat hier geen pagina(‘s) met: mag ik PB? wordt volgeschreven.

Pharootz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 18:59

balance schreef:
Heb je wel een PB gestuurd naar de TS? Daar heeft ze uitdrukkelijk om gevraagd zodat hier geen pagina(‘s) met: mag ik PB? wordt volgeschreven.

Ik denk dat er alsnog daar wat tussendoor zijn geschoten, ik had ook gePB't.

Misschien om de TS wat te ontlasten, dat we een ketting kunnen maken? Eerste die vraagt, krijgt het stuk, stuurt het door naar degene onder hem etc. Zo heeft de TS minder werk eraan :)

Anouk_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-22 23:24

Pharootz schreef:
balance schreef:

Ik denk dat er alsnog daar wat tussendoor zijn geschoten, ik had ook gePB't.

Misschien om de TS wat te ontlasten, dat we een ketting kunnen maken? Eerste die vraagt, krijgt het stuk, stuurt het door naar degene onder hem etc. Zo heeft de TS minder werk eraan :)

Maar zo staat wel het hele topic vol gespamd met "ik wil ook graag een pb" ik denk dat het makkelijker is als TS alles doorstuurt (ik had een pb gestuurd en had het stuk de volgende dag :) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-22 23:42

Ik denk steeds dat er een nieuw stuk is :')

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-22 07:03

Wanneer is het weer vrijdag?

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-22 16:39

Komt eraan, ben aan het finetunen! :o

Dus nog even geduld O:)

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 11:04

Lukt het TS? :D

soeboenoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-22 13:22

We hebben het al meerdere keren geprobeerd Niels. Dan zijn we weer even gelukkig of lijken gelukkig en daarna raken we in een sleur waardoor het weer fout loopt tussen ons. Bovendien kan ik je nog steeds niet vergeven…’
‘Snap je dan niet dat wij bij elkaar horen? Iedere keer komen we uit bij elkaar, vanavond ook weer, als dat geen teken is dat we niet zonder elkaar kunnen?’
‘Nee, dit zie ik niet als teken dat we niet zonder elkaar kunnen. Dit is in- en inslecht wat we gedaan hebben. Vooral dat ik dit gedaan heb…’
‘Vanwege Syl? Kom op Daniël, iedere halve zool kan zien dat jullie niet bij elkaar horen. Ze is net tiener af, heeft een of andere belachelijke crush ontwikkeld voor jou en jij hebt behoefte aan affectie die zij je meer dan graag geeft. Meer is het niet tussen jullie. Zeg me als ik ongelijk heb?’ – ik wil hem zo ontzettend graag ongelijk geven, ik wil zo graag tegen hem zeggen dat hij zich er niet mee moet bemoeien en dat ik wél gek ben op Syl, maar ik weet ook dat er wel een kern aan waarheid in zijn woorden zit.
‘Zij bedondert me niet.’ – ik zie aan hem dat hem dit zeer doet, maar hij herpakt zichzelf sneller dan verwacht.
‘Dus je wil met haar verder, met haar een heel leven opbouwen en je denkt daarbij aan niemand anders?’ – hij trekt een wenkbrauw op.
‘Ik wil kijken waar het heen gaat met haar.’
‘En wat was dit dan? Als je echt zoveel om haar geeft, waarom heb je je dan zo over gegeven aan onze vrijpartij van net. Je gaat me niet wijsmaken dat je er daarnet niet van genoten hebt, ik heb je in al die jaren nog nooit zo hard horen kreunen.’ – met het schaamrood bijna op mijn kaken moet ik hem antwoord geven.
‘Waarom draait het nu bij jou weer om seks? Het is geen graadmeten voor alles.’
‘Kom je klaar bij haar?’
‘Wát vraag je me nu?!’
‘Heel simpel. Kom je klaar bij haar?’ – met een zelfvoldane blik vraagt hij het nogmaals.
‘Waarom wil je dat weten? Wat is dit voor ongepaste vraag?’
‘Omdat ik er niks van geloof dat jij geniet van seks met een vrouw als ik je net zag.’ – waar is hij in hemelsnaam op uit?! Ik begin weer aardig boos te worden.
‘Dat zijn jouw zaken helemaal niet. Jij hebt niets te maken met wat ik met Syl doe en wat ik daarvan vind.’
‘Je hebt me indirect al antwoord gegeven, Daniël.’
‘Ik heb je helemaal geen antwoord gegeven, behalve dat ik vind dat jij niks te maken hebt met de intimiteit tussen Syl en mij.’
‘Geef dan antwoord op mijn vraag; waarom heb je dan net seks met me gehad?’
‘Omdat ik nog niet over je heen ben, omdat om de een of andere vage reden ik nog ontzettend veel van je houd en dat gevoel vanavond heel sterk naar boven is gekomen. Achteraf gezien, had ik je nooit moeten bellen… Ik heb er gewoon nu al spijt van.’
‘En ik hou nog ontzettend veel van jou, dus waarom onszelf dan blijven kwellen en doorzetten dat we uit elkaar gaan?’
‘Omdat van elkaar houden, niet altijd genoeg is. Omdat we blijkbaar beiden iets gemist hebben terwijl we bij elkaar waren en dat hebben gezocht bij een ander, omdat een uit de hand gelopen avond niet meteen betekent dat alles vergeten en vergeven is. Ja, ik hou nog ontzettend veel van je, maar er is zoveel gebeurd tussen ons dat terug bij elkaar komen voor mij nu geen optie is. Maar dit gesprek hebben we al meerdere malen gevoerd Niels, daar verandert wat we net gedaan hebben niets aan.’
‘Dan zal ik maar weer gaan, voordat “je liefje” ontdekt dat je ook haar bedrogen hebt.’ – met een ontzettend hatelijke ondertoon sneert hij het in mijn richting voordat hij zijn bovenkleding weer aantrekt.

Ineens zie ik weer de kant van Niels waarvan ik altijd een afkeer heb gehad. Als hij zijn zin niet krijgt, probeert hij me te kwetsen en de situatie zo te draaien dat ik me er slecht over voel. Nu is dat in deze situatie niet zo moeilijk, want ik besef me ontzettend goed dat wat er gebeurd is, niet goed te praten valt. Maar het feit dat hij er zo denigrerend over praat en zich zogenaamd superieur voelt over de situatie, brengt een heleboel oud zeer naar boven.

‘Ik denk inderdaad dat het beter is als je gaat.’
‘Laat je het nog even weten als je het Syl verteld hebt, dan weet ik dat ik rekening moet houden met een vals kreng dat weer van alles mijn richting in slingert. Je zult het namelijk wel weer zo draaien dat het mijn schuld is, wat er gebeurd is.’
‘Waarom word je meteen zo denigrerend?! Het siert je voor geen meter. Als je denkt dat je me zo kunt manipuleren zodat ik naar je terug gerend kom, heb je het zo enorm mis.’
‘Omdat je zelf niet in de gaten hebt wat voor een klucht je creëert, Daniël. In jouw wereld zal het beslist allemaal kloppen, maar wat een gruwelijke bende maak je ervan. Misschien als ik je de pijnlijke waarheid voorhoud dat je dan uit je surrealistische droomwereld komt stappen.’
‘Surrealistische droomwereld?!’
‘Zet het allemaal eens op een rijtje… Je bent getrouwd en hebt kinderen met mij, wat een hele tijd jouw perfecte wereld is geweest. Vervolgens komen we na zoveel jaar in een dal terecht, waarbij ik moet toegeven dat niet heel netjes te hebben gedragen. Dan komt er een jonge lesbische stagiaire voorbij die op de een of andere manier emoties bij jou losmaakt, waar ik je nog nooit over gehoord heb, jij besluit daarin mee te gaan om mij een hak te zetten. De hele situatie explodeert, waarbij jij ineens besluit op vrouwen te vallen, samen te gaan leven met die stagiaire en mij buiten te bonjouren. Het is toch niet helemaal wat je ervan verwacht hebt, je vlucht in mijn armen, bent intiem met mij, hebt vervolgens je behoefte weer vervuld en gooit me weer buiten om de schone schijn op te houden naar Syl. Die notabene ligt te slapen in hetzelfde huis als waar jij net intiem met mij bent geweest. Klinkt behoorlijk als een slechte soapserie, nietwaar?’

Even blijf ik stil, ik wil eigenlijk naar hem schreeuwen dat hij zijn mond moet houden, maar alles op een rijtje klinkt het inderdaad als een hele slechte soap. Waarom moet hij nou degene zijn die alles zo helder weg weet te zetten en mij alsnog met een schuldgevoel laat zitten?

‘Niels, het ziet er inderdaad uit als een slecht script, maar waar jij alles analyseert, probeer ik om mijn gevoel helder te krijgen. Ik had net geen seks met je moeten hebben, het spijt me als ik je het idee heb gegeven dat het meer betekende dan wat het voor mij was. En je zult me nu beslist een enorme trut vinden, me weg willen zetten als mentaal instabiel en weet ik wat nog meer, maar met manipulatief gedrag kom je er niet. Ondanks alle gebeurtenissen, ben en blijf je de vader van onze kinderen, heb ik al die jaren ontzettend veel van je gehouden en hoop ik dat we op een normale manier in elkaars leven kunnen blijven, maar we gaan wel scheiden.’

Niels blijft stil, wat voor hem erg vreemd is. Hij heeft meestal zijn antwoord meteen klaar zodra ik klaar ben met praten. Hij kijkt me wat vreemd aan, alsof ik hem net pas verteld heb dat we uit elkaar gaan.

‘Dus je kiest definitief voor háár?’ – hij maakt een beweging naar boven met zijn hoofd.
‘Ik kies helemaal nergens definitief voor, ik wil alleen dat het duidelijk is waar wij met ons tweeën staan.’
‘Dat betekent ook dat ik verder ga met mijn leven hè? Dat ik ook andere vrouwen ga daten en je me niet meer zomaar kunt bellen voor een “gezellig onderonsje.’
‘Dat weet ik. Dat zal in de eerste instantie moeilijk zijn, maar “wij”, dat kan niet meer. En die “gezellige onderonsjes” stonden niet in mijn planning… Dan kunnen we elkaar sowieso niet loslaten.’ – hij fatsoeneert zijn blouse en haalt een hand door zijn haar.
‘Dan ga ik nu, Daniël. Ik dacht echt dat wij het toch zouden gaan halen, ik ben ervan overtuigd dat wij voor elkaar bestemd zijn, ondanks onze fouten, maar als jij dat niet zo ziet, kan ik daar weinig tegenin brengen.’

Hij loopt naar de gang en ik loop achter hem aan. Bij de voordeur draait hij zich om, ik zie hem twijfelen, waarop ik een stap naar voren zet en mijn armen om hem heen sla en zijn armen om mijn schouders worden gelegd.

‘Nou, we houden contact dan, denk ik.’
‘Komt vanzelf goed Niels, dat geloof ik echt.’

Hij stapt de voordeur uit en loopt naar mijn idee wat beduusd naar zijn auto, nog voordat hij ingestapt is, sluit ik de voordeur omdat ik dit aanzicht maar moeilijk kan verdragen.

Ik doe voor de tweede keer deze avond de lampen uit op de benedenverdieping en probeer zo stil mogelijk weer naar boven te gaan. Ik schuif weer in bed met mijn oren gespitst om te kunnen horen of Syl wakker is. Wanneer ik geen reactie krijg op mijn terug in bed komen, ga ik er voor nu vanuit dat ze slaapt. Een ding is zeker, morgen gaat een verschrikkelijke dag worden.

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 13:34

We schrijven zo vaak hier op Bokt: Ik zou het verhaal van de andere kant wel eens willen lezen.

En nu lezen we het hier van meerdere kanten en weet nog steeds niet wie ik de grootste *insert scheldwoord* vindt.

Goed gedaan dus!

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 13:40

Pfoeh.

droomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 13:40

Goed stuk weer! :D
Dat smaakt naar meerrrrr :Y)

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 15:20

Goed stuk weer!
Meer!!!!!!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 15:38

wauw je zit er ook meteen weer in he.... pfffff

Chapeau2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 17:28

Wat een prachtig geschreven stuk weer...kan niet wachten op het vervolg..

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 17:39

Idd heerlijk stuk weer, zoals je er weer in wordt getrokken. Erg goed geschreven. :j

Iets zegt mij dat Syl doet alsof ze het niet gehoord heeft...

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 20:50

MarrieLeen schreef:
Idd heerlijk stuk weer, zoals je er weer in wordt getrokken. Erg goed geschreven. :j

Dat dacht ik ook meteen!

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-22 22:01

ApplePapple schreef:
MarrieLeen schreef:

Dat dacht ik ook meteen!

Ik ook maar het zou wel echt heel triest zijn als het zo is.