Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Talietjuh schreef:Duplo schreef:Onderschrift gaat weer terug naar dit topic
Oei...
Dat is even een probleem, iets te goed gekopieerd vd oude..
Scherp v je!
Edit: wil iemand mij helpen in pb?
Talietjuh schreef:Ja idd, maar dan ben je slim genoeg even terug te klikken naar pagina 1 toch?
xxemmely schreef:Dit is geen goed verhaal om mee te beginnen iets voor 12 uur snachts![]()
Waar het voor mij begon als een gewoon ik kan niet slapen en dit lijkt best interessant werd een spannend en pakkend verhaal en tegelijkertijd een enorme terugkijk op mn eigen destructieve relatie, heel veel herkenbare punten zeg.
Maar buiten dat ben ik wel érg blij dat het merendeel voor deel 2 heeft gekozen en volg ik graag weer verder mee!
Marije112 schreef:xxemmely schreef:Dit is geen goed verhaal om mee te beginnen iets voor 12 uur snachts![]()
Waar het voor mij begon als een gewoon ik kan niet slapen en dit lijkt best interessant werd een spannend en pakkend verhaal en tegelijkertijd een enorme terugkijk op mn eigen destructieve relatie, heel veel herkenbare punten zeg.
Maar buiten dat ben ik wel érg blij dat het merendeel voor deel 2 heeft gekozen en volg ik graag weer verder mee!
Hahhaha en dat stuur je om kwart over 4![]()
Petrichor schreef:Zo, dat was deel 1! Super leuk verhaal om te lezen. Wat ik wel echt een minpunt vind is dat het einde een beetje afgeraffeld is. Waarschijnlijk was het voor jou 'af' maar als lezer is het een heel irritant einde.Nu ga ik deel 2 lezen, wie weet maakt deel 2 dat het einde van deel 1 toch niet zo abrupt is.
Apple schreef:Ik vraag me bij dit verhaal af hoeveel autobiografisch was en hoeveel verzonnen.