ik ga proberen om vanavond of morgen al mijn tekeningen maar weer eens te plaatsen.
Selina
Geplaatst: 09-06-16 11:16
Toch maar nog even een rondje doen
Vanaf pagina 78:
Uska: Week 18: Veel expressie in je snelle schets Week 20: Wel een uniek portret zo, met dat ruige
Pompompom: Houtskool vind ik erg goed, vooral de textuur in het gezicht Lijn: Abstract, maar goed gelukt Pastel: Goed gelukt Ecoline: Mooi, zo'n abstract vosje
Sanneb: Je wordt steeds beter met dit materiaal, vind de husky heel mooi Leuk om zo de stappen te zien van de hond, de vacht wordt steeds realistischer. Wel jammer dat het bruine zo harig is, maar het witte heel vlak waardoor het lijkt alsof de hond bij de witte stukken geschoren is. Gave oefening, blijf je wel even naar kijken
Zwanepol: Knap dat je het nog steeds dagelijks volhoudt! Komt het witte potlood al je strot uit of valt het mee? Vind je kleurtekeningen ook leuk.
Marrie: Gelukkig geloof je me Al ging ik toch even mijn tekening op de foto leggen en de nek had toch iets dikker gemogen en de oren iets langer, maar scheelde niet veel, maar het valt niet op omdat het paard wel bekend staat om z'n kleine oren en lange, dunne nek Week 16: Mooi, misschien volgende keer iets meer detail in het oog zodat die er uitspringt? Week 17: Vind je kleurgebruik voor de lucht mooi Week 18: Mooi, vooral de texturen in het jurkje
Athelas: Week 21 doet het helaas niet bij mij.. Week 22: Goed begin, misschien wat schaduw onder de voorpluk tekenen zodat de voorpluk wat los komt van het hoofd? En doe ook wat losse sprietjes, zodat het geen een vlak wordt.
Ikzelf ben bezig met een veulen, maar moet eerst kleurtjes kopen
Selina, wat leuk! Is dit met potlood of digitaal gedaan? Het lijkt op potlood, maar door de doorzichtige achtergrond zou ik weer digitaal zeggen. Athelas, die is ook leuk! Jammer van die fjord Sanneb, mooi!
Marrie: Potlood. Door de zwarte rand met fineliner kon ik de achtergrond makkelijk weghalen Lekker geëxperimenteerd met verf op die van jou? Wellicht ook leuk om van bijv bij de borst links wat grotere vlekken te doen en dat het dan 'uitspat' naar kleinere vlekken over de rest van de tekening.
Sanne: Ohh die vind ik leuk Zo'n zwevend eilandje.
Athelas: Leuk dat je ook andere technieken probeert
zwanepol
Geplaatst: 14-06-16 22:27
Ik moest mijn week 23 nog posten
Het word misschien ern beetje saai van mij, maar dit ligt me goed en omdat ik momenteel echt weinig tijd heb, is dit voor mij het makkelijkst om te tekenen. Als ik weer wat meer de tijd heb ga ik wel weer experimenteren.
Selina, dat is ook wel een leuk idee zeg! Misschien voor binnenkort ^^ Zwanepol, hoezo saai? Het ziet er echt weer heel goed uit, dus ga vooral door! Sanneb, mooi! Hoeveel uur heb je er inmiddels in zitten?
Mijn week 21:
sanneb
Geplaatst: 17-06-16 09:53
Ik heb het niet bijgehouden maar wel meer dan 40 uur. Ik moet vaak zoeken hoe ik het moet doen en herstellen. Om die reden ga ik toch eerst weer kleiner oefenen hierna. Met welk materiaal heb je gewerkt Marrie_L? Er lijkt wel beweging in te zitten, gaaf effect.
Zo, dat is al best lang zeg! Ik heb met aquarelpotloden gewerkt en dankje ^^
Athelas
Geplaatst: 17-06-16 14:57
Week 24 Weer zwart papier, en geoefend met tekenen van het hele lijf.
zwanepol
Geplaatst: 17-06-16 15:02
Ik liep een beetje achter ivb verbouwwerkzaam heden thuis, dus ik heb vandaag op het werk onder het telefoneren wat zitten fröbelen , en besloten die maar gewoon te plaatsen. Dan ben ik ook weer bij